Inwestycje Pasażer Wydarzenia

Nowy wymiar planowania podróży w Niderlandach

Jesienią 2021 r. w Niderlandach ma wystartować inteligentna platforma Mobility as a Service (MaaS), umożliwiająca zintegrowanie planowanie podróży. Rozwiązanie opracowuje Siemens Mobility razem ze spółką joint venture RiVier.

Fot. materiały prasowe

W projekcie biorą też udział spółki zależne Siemens Mobility Hacon i eos.uptrade. Platforma jest rozwijana jako otwarty ekosystem, który można podłączyć do istniejących aplikacji dostawców MaaS NS, RET i HTM. Inicjatorzy wzywają innych dostawców usług mobilnych do przyłączenia się, aby podróżowanie środkami transportu publicznego było lepiej skomunikowane rowerami publicznymi czy taksówkami i przez to wygodniejsze.

Dyrektor RET Maurice Unck w imieniu RiVier o podejmowanej inicjatywie: – Pandemia zmienia nasze zachowanie. Pracujemy, uczymy się i podróżujemy bardziej elastycznie: w czasie, miejscu i doborze środków transportu. Dlatego właśnie teraz inwestujemy w najlepsze opcje podróży dla konsumentów. Obniżamy próg, aby łatwo planować, rezerwować i opłacać podróż wieloma środkami transportu.

– Inteligentne aplikacje, które mogą integrować i koordynować różne środki transportu, sprawiają, że idea płynnej podróży od pierwszej do ostatniej mili staje się rzeczywistością. Możliwość wyboru z pełnego spektrum opcji mobilności w celu planowania, planowania i opłacania podróży znacznie poprawia wrażenia z podróży i poprawia ogólną jakość życia. Cieszymy się, że możemy zapewnić nasze inteligentne rozwiązania i dostarczyć system MaaS, który umożliwi mobilność w Holandii bardziej komfortową, zrównoważoną i wydajną – powiedział Andre Rodenbeck, dyrektor pionu Rail Infrastructure w Siemens Mobility.

 

MaaS umożliwia nie tylko skuteczniejsze planowanie i realizację podróży, to także lepsze dostosowanie ofert przewozowej, co pozwala na bardziej zrównoważony i ekologiczny transport. Dzięgi temu rozwiązaniu dostawcy mobilności mogą zwrócić uwagę na swoje usługi, lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych i zoptymalizować zarządzanie flotą, podnosząc zarówno wydajność, jak i komfort pasażerów.

Dodaj komentarz