Tekniska wdrożyła zintegrowany system zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji. Firmie przyznano certyfikat ISO 9001:2015. Co to oznacza dla klientów?
– Zintegrowany System Zarządzania Jakością to dla naszych klientów i partnerów biznesowych zapewnienie świadczenia najwyższej jakości usług i bezpieczeństwo w zarządzaniu i przetwarzaniu informacjami – informuje spółka. – W zakresie przyznanej nam certyfikacji jest „Sprzedaż i serwis przemysłowych systemów transmisji danych”.
Jaki wpływ na współpracę z klientem ma przyznany certyfikat?
- zoptymalizowany łańcuch dostaw, kwalifikacja dostawców, spełnienie wymagań klientów dotyczące dostarczanych produktów i usług w wymaganiach formalnych i prawnych to kolejne elementy stanowiące o spójnej relacji z organizacją klienta
- nadanie certyfikacji i zadane procesy zwiększą wydajność firmy
- standardem ISO jest dokumentowanie procesów, więc spółka będzie w stanie reagować i wyciągać wnioski w kwestiach wymagających rozstrzygnięcia
Uzyskana certyfikacja jest potwierdzeniem wysokiej jakości standardów współpracy i bezpieczeństwa powierzanych danych.
W jakim zakresie firma spełnia wymagania normy ISO 27001?
- Dane klientów są należycie zabezpieczone – firma dba o to poprzez pryzmat cyberbezpieczeństwa
- Firma należycie zabezpiecza informacje wynikające z korespondencji handlowej, technicznej i operacyjnej,
- w przypadku sytuacji krytycznych, spółka posiada plan działania i zasoby pozwalające zapewnić ciągłość procesów.