global Inwestycje

Alstom zdalnie wspiera Centralę Kontroli Operacyjnej MetrôRio

Alstom wdraża usługę zdalnego wsparcia dla Centrali Kontroli Operacyjnej linii metra 1, 2 i 4 MetrôRio w Rio de Janeiro. Wśród udostępnionych narzędzi wsparcia jest m.in. infolinia, linia dedykowana do wsparcia technicznego klienta, za pomocą której uzyskać można wskazówki techniczne, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu.

Fot. Halley Pacheco de Oliveira

– Dzięki wprowadzeniu nowej, inteligentnej usługi, personel techniczny pociągów metra na liniach nr 1, 2 i 4, uzyska szybszą pomoc, tym samym będzie mógł sprawniej zareagować na niespodziewane usterki – mówi Luciano Barbieri, wiceprezes Alstom w Ameryce Łacińskiej.

 

Infolinia to także odpowiedź na obecną sytuację w Brazylii, gdzie zalecono izolację społeczną w związku z pandemią koronawirusa. Kontrakt na zdalne wsparcie MetrôRio ważny jest 2 lata.

Kontraktacja serwisu pogwarancyjnego jest w Brazylii i obszarze ADM w Ameryce Łacińskiej bezprecedensowa.