Wywiady

Ireneusz Merchel: Najważniejsze jest słuchanie głosu rozsądku [WYWIAD]

W „Bezpieczny Przejazd” zaangażowanych jest wielu pracowników Polskich Linii Kolejowych, a także osoby, którym bezpieczeństwo na terenach kolejowych nie jest obojętne i bez których kampania nie byłaby tak dynamiczna. Cenna jest również współpraca z podmiotami zewnętrznymi: Urzędem Transportu Kolejowego, regulatorami prawnymi, placówkami edukacyjnymi, przewoźnikami kolejowymi, partnerami i patronami medialnymi. Wspólne działania przyczyniają się do świadomego dbania o bezpieczeństwo na terenach kolejowych. Osobiście i w imieniu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. dziękuję wszystkim Ambasadorkom i Ambasadorom za zaangażowanie – to dzięki Wam przekaz kampanii trafia do wszystkich grup wiekowych i zawodowych. Z pewnością najważniejszym celem jest –zmniejszanie liczby zdarzeń na przejazdach. Dążymy do tego wykorzystując wszystkie dostępne środki oraz kanały komunikacji.

 

Kampania prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest oceniana za przesłanie, formę i kreatywność w obszarze public relations. W czerwcu „Bezpieczny Przejazd” został nagrodzony w największym, międzynarodowym konkursie branży Public Relation – SABRE Awards 2021.

Projekt „#ŻółtaNaklejkaPLK, która ratuje życie” zwyciężył w kategorii regionalnej The Baltic. We wrześniu – kampania została wyróżniona jedną z wiodących nagród marketingowych przyznawanych na całym świecie – Stevie® Awards – brązową statuetką w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Public Service” za promowanie bezpieczeństwa. I ostatnie osiągnięcie – kampania została nagrodzona w konkursie PR Wings promującym innowacyjne, kreatywne i etyczne podejście do komunikacji i public relations. Projekt zwyciężył w kategorii „CSR – Największy wpływ społeczny”.

Dodaj komentarz