Pasażer Raport z Polski Wydarzenia

Koleje Śląskie badają satysfakcję pasażerów

Koleje Śląskie chcą poznać opinie pasażerów na temat jakości świadczonych przez siebie usług przewozowych. Od 2 sierpnia prowadzą badanie satysfakcji pasażera. Jak wziąć w nim udział?

Koleje Śląskie w ciągu doby uruchamiają prawie 400 pociągów. Stanowi to ogromny potencjał przewoźnika, który z roku na rok rozwija swoje możliwości. To także wyzwanie dla ekspertów spółki, którzy nieustannie pracują nad zwiększeniem jakości świadczonych usług.

Pomimo pandemii koronawirusa, która skutkowała zmniejszeniem frekwencji na pokładzie pociągów , nie wpłynęło to na fakt, że najważniejszy dla przewoźnika jest pasażer.

W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku będą przeprowadzały badanie satysfakcji pasażera.

– To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług.– podkreśla Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich.

 

Badanie rozpoczęło się 2 sierpnia – prowadzone będzie w formie ankiety elektronicznej oraz wywiadu tradycyjnego, realizowanego na pokładach pociągów.

Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta.

Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.

Dodaj komentarz