Mija rok, od kiedy pandemia zmieniła funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego i całej branży kolejowej. Jak obecnie sytuację oceniają przedstawiciele firm działających w sektorze transportowym? Jak w dobie pandemii funkcjonują ich firmy? O to zapytaliśmy kolejnego naszego rozmówcę – Magdalenę Sakowską, Dyrektora Działu Marketingu firmy SESTO Sp. z o.o.
Powiązane artykuły
Artur Martyniuk: Pracujemy nad rozszerzeniem oferty POLREGIO [WYWIAD]
Artur Martyniuk, prezes zarządu Polregio Sp. z o.o., w rozmowie o nowej karcie w historii spółki- nowym taborze, pracami nad ofertą handlową, ale też o przyszłości kolei. Panie Prezesie, po długim czasie można w końcu odetchnąć. KE zatwierdziła w końcu pomoc restrukturyzacyjną dla POLREGIO. Jak Pan powiedział – otwieracie nową kartę w historii firmy. […]
Technologia dla bezpiecznego środowiska [WYWIAD]
Wywiad z Patrickiem Fabre – Dyrektorem Generalnym Lacroix w Hiszpanii na temat aktywności spółki w Polsce, jej potencjału i filozofii. Panie Prezesie, pomimo realizowania na terenie naszego kraju dużych projektów Lacroix wydaje się dość anonimową firmą dla polskich czytelników. Czy może Pan przedstawić firmę polskiemu sektorowi kolejowemu? Przekonani, że technologia powinna przyczyniać się do tego, […]
Jesteśmy kreatywni i lubimy nowe wyzwania
Ugo Caselli, prezes Tack System S.r.I., opowiedział Raportowi Kolejowemu o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych dla kolejnictwa, właściwościach foli, ich zastosowaniu.