SAN Diego Metropolitan Transit System (MTS) przyznał firmie Advanced Rail Management (ARM) pięcioletni kontrakt na konserwację torów dla sieci miejskiej kolei San Diego Trolley (SDTI).
![](https://raportkolejowy.pl/wp-content/uploads/2020/12/SanDiego.jpg)
Wykonawca ma wykorzystać system optyczny do przeprowadzenia przeglądu przed szlifowaniem, wdrożyć n nadzorować roczny program szlifowania. Podczas prac ARM zastosuje szereg technik w zależności od stanu szyny, w tym wybór wzoru szlifowania, projekt szablonu, zmiany prędkości szlifowania i mocy silnika szlifowania.
– Ostatecznym celem pięcioletniego planu szlifowania jest pomoc MTS w przejściu od szlifowania korygującego do prewencyjnego – mówi prezes ARM, Gordon Bachinsky – Program zmniejszy zużycie szyn i kół, hałas i wibracje oraz potencjalne wykolejenia, a także poprawi jakość jazdy dla pasażerów.
Ponadto ARM, wraz ze swoim podwykonawcą projektu, National Research Council of Canada (NRC), dokona przeglądu profili kół, aby zapewnić zgodność z istniejącym projektem profili szyn. NRC opracuje następnie szablony szlifowania, które poprawią sterowanie na zakrętach i wygenerują wiele pasm styku koło/szyna, aby rozłożyć zużycie na torze stycznym.