Pasażer Raport z Polski Wydarzenia

PKP Intercity i RCB stworzyły wspólną kampanię społeczną [FILM]

PKP Intercity oraz Rządowe Centrum Bezpieczeństwa zainaugurowały wspólną kampanię edukacyjno-informacyjną „Reaguj! Czas biegnie”. Ma ona pokazać, jak reagować i pomóc innym w sytuacji zagrożenia. Pasażerowie zobaczą filmy na monitorach w pociągach PKP Intercity.

Kadr z filmu || RCB, PKP Intercity
Kadr z filmu || RCB, PKP Intercity

Pierwsza odsłona akcji dotyczyć będzie działań w przypadku wychłodzenia. Szybka reakcja jest czynnikiem, który w przypadku zagrożenia może pozwolić na jego uniknięcie, a nawet uratować życie.

– Bardzo się cieszę z tej akcji. PKP Intercity kolejny raz pokazuje, że nie jest zwykłą spółką, której celem jest podstawowa działalność i jak najlepszy wynik finansowy. Spółki Skarbu Państwa powinny ze szczególną troską podchodzić do tzw. społecznej odpowiedzialności biznesu i ta akcja właśnie tego dowodzi – mówi Maciej Małecki, sekretarz stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych.