Raport z Polski

PKP Intercity ma nowe COK

Od grudnia 2017 r. przy dworcu Warszawa Zachodnia funkcjonuj nowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity. Nowy punkt jest do dyspozycji pasażerów od poniedziałku do piątku.
Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity znajduje się w budynku West Station przy Al. Jerozolimskich 142A na poziomie zero. Pracujący w centrum konsultanci pomogą podróżnym porozumiewającym się w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Co ważne obiekt został przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Punkt znajduje się na poziomie zero, dzięki czemu mogą z niego skorzystać osoby poruszające się na wózkach. Jednocześnie zainstalowana pętla indukcyjna, czyli system wspomagania słuchu, umożliwi osobom niedosłyszącym odbiór wyraźnego dźwięku w słuchawce. Przełoży się to również na lepszą komunikację z klientami.