Pasażer

PKP Intercity sprzedało 10 mln biletów przy pomocy partnerów zewnętrznych

Dziesięć milionów biletów w ciągu niespełna dwóch lat – PKP Intercity podsumowało sprzedaż biletów za pośrednictwem partnerów zewnętrznych.

Fot. PKP Intercity
Fot. PKP Intercity

Sprzedaż biletów za pośrednictwem pierwszego zewnętrznego agenta rozpoczęto w maju 2022 r. Sukcesywnie bilety PKP Intercity oferowały kolejne platformy. Dzisiaj z narodowym przewoźnikiem współpracuje sześciu partnerów: mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO, Jakdojade oraz eTravel. Przewoźnik poinformował, że w ramach wspólnych działań sprzedanych zostało już 10 milionów biletów.

Bilety na pociągi PKP Intercity dostępne na eTravel

– Jak pokazują wyniki sprzedaży, współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych przynosi korzyści dla wszystkich stron. Nasi partnerzy mają możliwość sprzedaży biletów przewoźnika, który cieszy się rosnącą popularnością, na klarownych i korzystnych warunkach. Pasażerowie zyskują natomiast wygodny dostęp do naszej oferty. Cieszymy się, że podróżni tak chętnie korzystają z wprowadzanych przez nas rozwiązań – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

 

Wdrażanie nowego modelu sprzedaży PKP Intercity rozpoczęło we wrześniu 2021 r. Wyróżnia się on ujednoliconymi warunkami handlowymi. Dzięki temu uproszczone zostały wszelkie kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy. Zyskują na tym przede wszystkim pasażerowie, którzy korzystają z transportu mieszanego. W ten sposób mogą trzymać swoje bilety w jednym miejscu. Tym samym podróże po Polsce, jak ich planowanie stało się jeszcze łatwiejsze.

– Priorytetem naszej strategii sprzedażowej jest uczynienie procesu kupowania biletów tak prostym i wygodnym, jak to tylko możliwe dla wszystkich naszych klientów. Przewidujemy, że w najbliższych latach popularność podróży kolejowych będzie nadal wzrastać. Dlatego staramy się, aby zakup biletów PKP Intercity był jak najbardziej bezproblemowy i możliwy za pomocą szerokiego wachlarza platform – dodaje Gontarz.

 

Rozszerzenie sieci sprzedaży biletów jest elementem realizowanej strategii PKP Intercity, która jako jeden z kluczowych celów wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych.

Źródło: PKP Intercity

Dodaj komentarz