Pasażer Wydarzenia

PKP S.A. poszerza usługę PKP Mobility o kolejne lokalizacje

PKP S.A. poszerza usługę PKP Mobility o kolejne lokalizacje. W maju 2020 r. spółka ujednolicony standard zarządzania obszarami płatnego parkowania przy dworcach kolejowych. Po pilotażu realizowanym na parkingu przy dworcu w Tarnowie PKP S.A. zdecydowała o poszerzeniu usługi o kolejne dwa obiekty: Warszawę Centralną i Bydgoszcz Główną.

PKP Mobility to marka stworzona przez PKP S.A., w ramach której kolejowa spółka oferuje dodatkowe usługi, takie jak stacje do ładowania pojazdów elektrycznych czy car-sharing. Obecnie, dzięki PKP Mobility, kierowcy mogą doładować swój samochód elektryczny przy 9 dworcach kolejowych, a przy 3 trójmiejskich stacjach taki samochód wypożyczyć. Kolejną usługą rozwijaną w ramach marki jest ujednolicony standard zarządzania obszarami płatnego parkowania przy dworcach zarządzanych przez PKP S.A.

– Stworzyliśmy PKP Mobility z myślą o klientach kolei. W ramach tej marki sukcesywnie wdrażamy usługi, które stanowią uzupełnienie procesu podróży na każdym jej etapie – nie tylko podczas przejazdu pociągiem. Jednym z przykładów są jasne, ujednolicone zasady związane z systemem parkowania przy naszych dworcach. Zapewnienie miejsc postojowych o odpowiednim standardzie jest szczególnie istotne w czasach, w których duża część społeczeństwa łączy podróż samochodem z innymi środkami transportu, również z koleją – mówi Rafał Zgorzelski, członek zarządu ds. strategii i logistyki w PKP S.A.