Pasażer Raport z Polski Wydarzenia

Poznaj dobre maniery z WuKaDką

Warszawska Kolej Dojazdowa rozpoczęła kampanię pn. „Alfabet dobrych manier”. Akcję poprzedziło badanie ankietowe wśród pasażerów. Teraz na monitorach LCD w pociągach podróżni zobaczą plansze promujące zasady prawidłowego i kulturalnego podróżowania.

Fot. Adrian Grycuk - Praca własna, CC BY-SA 3.0 pl, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=63453324
Fot. Adrian Grycuk – Praca własna, CC BY-SA 3.0 pl, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=63453324

Przewoźnik pragnie zwrócić uwagę pasażerów, jak ważne jest życzliwe i kulturalne zachowanie wobec współpasażerów WKD.

Podróże środkami transportu publicznego to nasza codzienność. Podróżujemy do pracy, do szkoły, na zakupy, rekreacyjnie. Jednak czy zwracamy uwagę na to, czy nasze zachowanie i przyzwyczajenia nie sprawiają, że wspólna podróż pociągiem staje się dla współpasażera uciążliwa? A przecież powinniśmy starać się, żeby podróż była przyjemna dla wszystkich, nie tylko dla nas samych. Dlatego też 8 sierpnia rozpoczynamy kampanię pn. „Alfabet dobrych manier”, która za pomocą plansz cyklicznie wyświetlanych na monitorach LCD w pociągach przybliży negatywne zachowania, których należy unikać, aby podróż WKD była komfortowa i przyjemna dla wszystkich.