Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Krośniewicka Kolej Wąskotorowa zbiera środki na transport podkładów kolejowych
Prace przy tworzeniu linii Krośniewickiej Kolei Wąskotorowej idą pełną parą. Ich realizacja możliwa jest dzięki zaangażowaniu Towarzystwa Kolei Wąskotorowych, którego członkowie, często za własne środki, przywracają dawnym torom świetność. Właśnie nadarzyła się okazja, by pozyskać ogromną ilość podkładów kolejowych. Zakup, a przede wszystkim transport, nie będzie jednak możliwy bez pomocy miłośników wąskotorówek. Zbiórkę środków, które […]
Transport intermodalny na minusie. Drugi rok z rzędu
– Na polskim rynku transportowym obserwowaliśmy przez ostatnie lata systematyczny wzrost przewozów intermodalnych. Dane za lata 2022-2023 pokazują jednak, że przewozy intermodalne są wrażliwe na wydarzenia gospodarcze i geopolityczne – mówi dr inż. Ignacy Góra, prezes Urzędu Transportu Kolejowego, komentując spadki w transporcie intermodalnym. Rok 2023 nie był dobry dla transportu intermodalnego. Urząd Transportu Kolejowego […]
Związkowcy okupują siedzibę PKP CARGO SA
Przedstawiciele Związków Zawodowych PKP CARGO okupują główną siedzibę spółki. To odpowiedź na brak porozumienia z Zarządem dot. podwyżek płac pracowniczych. Informację o pozostaniu w siedzibie spółki PKP CARGO SA związkowcy opublikowali na stronie Federacji Związków Zawodowych Maszynistów Kolejowych. „Po trwających od godziny 14:00 rokowaniach w sporze zbiorowym o podwyżkę wynagrodzenia, wobec braku zgody zarządu PKP […]