Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Tak zmienia się stacja Warszawa Zachodnia [DUŻO ZDJĘĆ]
Prace przy budowie nowej stacji Warszawa Zachodnia trwają. PKP Polskie Linie Kolejowe zaprezentowały fotorelację z realizacji inwestycji wartej ok. 2 mld zł. Na terenie stacji widać ekipy budowlane i dziesiątki maszyn, które budują perony, tunel, budynki techniczne i przekładają instalację. Nad torami powstaje przejście, które połączy Wolę i Ochotę. Pociągi kursują bez zmian – zgodnie […]
Trakcja S.A. zmodernizuje stację Gliwice Łabędy. Wielomilionowy kontrakt podpisany
Trakcja S.A. wykona prace budowlane oraz projekt wykonawczy na zabudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym i urządzeń kolejowych sieci na stacji Gliwice Łabędy. Umowa warta jest 425 mln zł. W ramach podpisanego ze spółką PKP Polskie Linie Kolejowe kontraktu, Trakcja S.A. przebuduje infrastrukturę kolejową wraz z podtorzem, obiektami inżynieryjnymi, siecią trakcyjną i teletechniczną. Zakres umowy obejmuje […]
Żuławska Kolej Dojazdowa modernizuje tory. Prace wspiera PKP PLK
20 tys. śrub trafiło do wąskotorowej Żuławskiej Kolei Dojazdowej. Darowizna, przekazana przez PKP PLK opiekunowi linii – Pomorskiemu Towarzystwu Miłośników Kolei Żelaznych w Gdyni – wspomoże remont pomorskiej atrakcji. Elementy akcesoriów torowych – 20 tys. śrub stopowych, tyle samo nakrętek śruby stopowej i 18 tys. sztuk łapek o łącznej wartości prawie 17,5 tys. zł udało […]