Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Zmodernizowane ezt wróciły do taboru PKP Intercity
Elektryczne zespoły trakcyjne ED74 wracają teraz na polskie tory dzięki staraniom narodowego przewoźnika, który w 2017 roku zapowiedział chęć modernizacji składów. Proces przygotowania do modernizacji rozpoczął się od dialogu technicznego, mającego na celu wyłonienie wykonawcy. Po zakończeniu tego etapu ofertę przedstawiło konsorcjum PESA Bydgoszcz i ZNTK Mińsk Mazowiecki (obecnie PESA Mińsk Mazowiecki). Podpisana w 2019 […]
TRAKCJA przebuduje łódzkie torowisko
Firma TRAKCJA S.A. przebuduje układ drogowo-torowy w ciągu ul. Ogrodowej i Północnej w Łodzi. Inwestycja stanowić ma część tzw. Bulwarów Północnych. Umowę na realizację prac firma TRAKCJA S.A. zawarła z Zarządem Inwestycji Miejskich w Łodzi 5 stycznia. Sygnowania dokumentu dokonano w trakcie konferencji prasowej. Udział w niej wzięli: Adam Pustelnik – Wiceprezydent Łodzi, Arkadiusz Arciszewski […]
D. Midura: Działamy na kilku ciężkich rynkach
Podczas swojej prezentacji wymienił Pan kilka cech, czy inaczej mówiąc fundamentów działania firmy – doświadczenie, wiedza, doradztwo… Czy może Pan przybliżyć, co oznaczają dla Pana i firmy? Doświadczenie, wiedza czy doradztwo są to z pewnością filary dobrej współpracy. Jak już nadmieniłem wcześniej kompetencje nabywam od 2011 roku, jednak bazą do powstania naszej firmy była obserwacja firmy rodziców […]