Podczas pracy w trybie bateryjnym zasięg Mireo Plus B na trudnych topograficznie trasach wynosi około 80 kilometrów bez konieczności ładowania. Technologia węglika krzemu zastosowana w Mireo Plus B przyczynia się do znacznych oszczędności energii. Przestronny pociąg oferuje 126 miejsc siedzących, a także miejsca stojące dla 156 pasażerów.
Powiązane artykuły
Lokomotywa wjechała w pociąg towarowy
Państwowa Komisja Badania Wypadków Kolejowych wyjaśni przyczyny i dokładne okoliczności zderzenia lokomotywy z pociągiem towarowym na stacji Szczecin Podjuchy. W zdarzeniu na szczęście nikt nie został ranny. Do incydentu doszło w czwartek, 19 stycznia, około godz. 18.40. Jak wynika z informacji przekazanych przez przedstawicieli PKP Polskich Linii Kolejowych, w stojący skład towarowy uderzyła lokomotywa. Pojazd […]
Konferencja OCT Politechniki Warszawskiej
9 lutego br. na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej odbyła sie konferencja pod nazwa „Rozwój Osrodka Certyfikacji Transportu na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej a potrzeby integracji
i certyfikacji systemu kolei Unii Europejskiej”, zorganizowana przez Osrodek Certyfikacji Transportu (OCT).
Michał Marciszewski nowym CFO Siemens Mobility Polska
Z początkiem 2025 r. Michał Marciszewski objął funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego polskiego oddziału Siemens Mobility. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Halwę, która pozostaje w strukturach Siemens Sp. z o.o. Michał Marciszewski ukończył finanse i bankowość na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studia MBA na Uniwersytecie w Norymberdze. W Siemensie pracuje od blisko 25 […]