Pasażer

SKM Warszawa wdraża procesy digitalizacyjne związane z utrzymaniem taboru

Fot. SKM Warszawa

Warszawska Szybka Kolej Miejska wdraża proces digitalizacji procesów związanych z utrzymaniem swojego taboru. Nowoczesne rozwiązanie przyspieszy obieg informacji, pozwoli szybciej reagować na ewentualne problemy czy usterki, a w efekcie przełoży się na większą dostępność i niezawodność posiadanego taboru oraz wzrost jakości przewozów.

– Wyposażenie obsługi pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej w nowoczesne urządzenia mobilne z dostępem do systemu informatycznego IBM Maximo z pewnością zrewolucjonizuje proces utrzymania taboru. Zastosowanie takich rozwiązań będzie miało wpływ na komfort pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków, a finalnie odczują to także pasażerowie korzystający z połączeń SKM – mówi Alan Beroud, Prezes Zarządu SKM.

 

Czytaj dalej >