Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Stacja Katowice Kostuchna z nowym systemem SRK
Zakończyła się modernizacja stacji Katowice Kostuchna zlokalizowanej na linii 142. Zadanie to było częścią projektu rewitalizacji drogi kolejowej łączącej Katowice Ligotę z Tychami, który pozwolił na wznowienie ruchu pociągów oraz znaczącą poprawę przepustowości szlaku. Obecnie na linii 142 prowadzona jest obsługa przejazdów towarowych, lecz nie wyklucza się również powrotu przejazdów pasażerskich. W ramach prowadzonych prac […]
Korea wesprze budowę KDP?
Czy strona koreańska wesprze prace nad rozwojem Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Budapeszt? O inwestycji łączącej Polskę, Czechy, Słowację i Węgry rozmawiali minister infrastruktury Andrzej Adamczyk oraz minister spraw zagranicznych i handlu Węgiel Peter Szijjartó. Do spotkania doszło 11 stycznia. Ministrowie omówili m.in. temat budowy KDP oraz współpracę w tym zakresie ze stroną koreańską. Szybka […]
Maria Wasiak prezesem zarządu warszawskiej SKM
W roku 2020 pracował w Centralnym Porcie Komunikacyjnym jako ekspert ds. koordynacji projektów studialnych – odpowiadając za koordynację prac analitycznych projektu linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Wrocław / Poznań (tzw. „Y”). Od 2021 r. w Zarządzie Dróg Miejskich w Warszawie pełni funkcję Pełnomocnika Prezydenta m.st. Warszawy ds. rozwoju infrastruktury kolejowej, koordynując współpracę m.st. […]