Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Wzrosną ceny biletów kolejowych w Małopolsce
Wzrosną ceny biletów dla pasażerów pociągów podróżujących po terenie województwa małopolskiego. Nowy cennik obowiązywać będzie od 2 sierpnia w pociągach POLREGIO, Kolei Małopolskich oraz Kolei Śląskich. Jak tłumaczą przewoźnicy, wprowadzenie nowego cennika biletów to reakcja na wzrost kosztów wynikających z rozwoju oferty przewozowej, a także koniecznością sfinansowania kolejnych inwestycji w zakup nowego taboru kolejowego przeznaczonego do […]
Tak wyglądają nowe tramwaje dla Berlina
Znamy kształt nowych tramwajów dla Berlina. Wizualizację zaprezentował Bombardier Tranaportation – spółka włączona od stycznia do grupy Alstom. Projekt nowych składów nawiązywać będzie do obecnych Flexity. Nowe tramwaje, podobnie jak te wchodzące już w skład taboru BVG, będą koloru żółtego. Nowy wygląd zyska jednak podwozie. Strefa dla pasażerów będzie jeszcze niższa, niż aktualnie. Dzięki temu […]
Nowe tramwaje dla Mediolanu. Dostarczy je Stadler
Stadler wygrał przetarg Azienda Transporti Milanesi SpA (ATM) na dostawę do 50 nowych tramwajów dla Mediolanu. Umowa ramowa, która już została podpisana, obejmuje produkcję do 25 tramwajów o długości 25 metrów i do 25 pojazdów ok. 35-metrowych – oba typu TRAMLINK. Na każdy pojazd obowiązuje 5-letnia gwarancja. W ramach kontraktu ATM zamówił w Stadlerze 14 […]