Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Spółka CPK podpisała umowę ws. badań terenu pod lotnisko
Umowa podpisana przez CPK ze spółką Multiconsult Polska przewiduje współpracę Konsultanta ds. badań terenu z innymi Konsultantami w ramach Zintegrowanego Zespołu Projektowego. Wyniki prac na poszczególnych etapach przygotowania realizacji inwestycji będą bardzo istotne dla przebiegu całości prac związanych z planowaniem i projektowaniem CPK. Wartość kontraktu wynikającego z umowy podpisanej 21 stycznia 2021 r. między spółką […]
W lipcu koleją przewieziono ponad 30 mln osób
Od początku tego roku przewieziono koleją 146,1 mln ton ładunków. Wykonano pracę przewozową w wysokości 35,9 mld tonokilometrów i pracę eksploatacyjną na poziomie ponad 50 mln pociagokilometrów. W zestawieniu z okresem styczeń-lipiec 2021 roku parametry te wzrosły odpowiednio o 6,2% w masie towarów, 14,6% w pracy przewozowej o 7,6% w pracy eksploatacyjnej. Post Views: 1 551
Sztuczna inteligencja zwiększy bezpieczeństwo na drogach?
Škoda Group zakończyła półroczne testy systemu antykolizyjnego. Swoje rozwiązanie, zwiększające bezpieczeństwo na drogach i torowiskach w mieście zaprezentowała w trakcie międzynarodowych targów techniki kolejowej InnoTrans w Berlinie. Autonomiczny transport miejski to niedaleka przyszłość. Czy jednak taki tramwaj, poruszający się wśród setek innych pojazdów, może bez problemu dotrzeć do celu? Pracuje nad tym m.in. Škoda Group. […]