Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
Alstom buduje pociągi dla Kolei Irlandzkich [ZDJĘCIA]
Alstom zaprezentował jeden z powstających w Chorzowie pociągów dla Kolei Irlandzkich (Iarnród Éireann / Irish Rail), zamówionych w ramach 10-letniej umowy ramowej z grudnia 2021 roku. Kontrakt umożliwia Kolejom Irlandzkim zamówienie do 750 elektrycznych i akumulatorowo-elektrycznych wagonów kolejowych dla sieci DART+ (Dublin Area Rapid Transit), której inauguracja planowana jest w 2025 roku. Pierwsze zamówienie obejmuje […]
Śmierć na warszawskich torach. Wiele pociągów opóźnionych
Ze sporymi utrudnieniami i opóźnieniami muszą liczyć się pasażerowie, którzy podróżują pociągiem przez stację Olszynka Grochowska. W jej okolicy doszło do śmiertelnego wypadku na torach. Do wypadku doszło w poniedziałkowy poranek, krótko po godz. 5.00, w okolicach stacji Olszynka Grochowska. Osoba piesza wtargnęła pod pociąg relacji Warszawa – Dęblin. Jak wynika ze wstępnych informacji policji, […]
SIM Factor zbuduje dla Metra Warszawskiego nowoczesny symulator
SIM Factor dostarczy symulator dla Metra Warszawskiego. Firma jest podwykonawcą Škoda Transportation. W ramach zamówienia SIM Factor zbuduje pełnokabinowe stanowisko symulacyjne z pełnowymiarowym pulpitem maszynisty oraz stanowisko instruktora. Odwzorowane zostaną wszystkie aktualne istniejące stacje metra oraz około 36 km tras. – Kabina będzie odwzorowywać nowe pojazdy metra dostarczane przez Škoda – informuje producent urządzeń. […]