Projektując tramwaj TANGO NF3 dla Sarajewa inżynierowie Stadlera położyli nacisk na funkcjonalne i nowoczesne rozplanowanie przestrzeni pojazdu. W rezultacie powstał tramwaj oferujący pasażerom i personelowi obsługi wysoki komfort jazdy przy niskich kosztach eksploatacji. TANGO NF3 posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Optymalne rozmieszczenie drzwi umożliwia szybką wymianę pasażerów. Konfiguracja siedzeń zapewnia odpowiedni komfort nawet na dłuższych, typowych dla Sarajewa trasach. Pojazd mieści 180 pasażerów, w tym 79 osób na miejscach siedzących. Jednokierunkowy, trójczłonowy tramwaj ma długość 31,1m, szerokość 2,4 m i wysokość 3,6 m. Jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Rozwija maksymalną prędkość 70 km/h i charakteryzuje się niskim poziomem hałasu. Spełnia wszystkie wymagania norm i przepisów unijnych.
Powiązane artykuły
MMR Group TransComfort na targach TRAKO 2021
W dniach 21-24 września 2021 odbyły się 14. Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO. MMR Group TransComfort gościł swoich klientów i partnerów biznesowych na stoisku 03 w hali B. Tegoroczna edycja targów TRAKO była wyjątkowa – branża kolejowa mogła ponownie spotkać się po długim czasie restrykcyjnych obostrzeń spowodowanych pandemią koronawirusa COVID-19. Każdy z wystawców podkreślał, jak bardzo […]
Maszynista hamował przed 5-letnim dzieckiem
Niedaleko dworca PKP w Nowej Soli (Lubuskie) około godziny 13:00 maszynista zauważył stojące na torach dziecko. Pociąg relacji Wrocław Główny – Zielona Góra od razu rozpoczął hamowanie. Kiedy skład zatrzymał się w bezpiecznej odległości, z pociągu natychmiast wybiegli funkcjonariusze Straży Ochrony Kolei, aby udzielić pomocy chłopcu. Dziecko zabrano w bezpieczne miejsce z dala od torów. […]
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi wymusi ewakuację mieszkańców kamienic
Mieszkańcy łódzkich kamienic, znajdujących się przy skrzyżowaniu ul. Zielonej i Kościuszki, na czas drążenia tunelu średnicowego, będą musieli opuścić swoje mieszkania. Lokale zastępcze udostępni im miasto. Pod koniec marca rozpocznie się kolejny etap prac przy drążeniu tunelu kolejowego pod Łodzią. Kamienice, które znajdują się na trasie inwestycji, zostały wyposażone w urządzenia monitorujące drgania. Dane w […]