W ramach kampanii „Lepsza droga” przewoźnik Northern Trains Limited zakończył prace nad liftingiem ponad 30 stacji kolejowych w swojej sieci.
Ponad 800 000 funtów wydano na poprawę wyglądu stacji na różne sposoby, a pasażerowie mogą dowiedzieć się, jakie prace zostały wykonane na ich stacji lokalnej, korzystając z nowego narzędzia firmy Northern.
Na poprawę wyglądu wydano ponad 800 tys. funtów. W ramach przeprowadzonych prac pomalowano ponad 9700 metrów ścian, poczekalni, ławek, balustrad, drzwi i ram okiennych.
Prowadzona kampania obejmuje także inne elementy m.in.: inwestycje w nowy tabor zapewniający szybsze połączenia i oferujący większą pojemność; wydłużenie peronów na 30 stacjach w całej sieci, aby umożliwić obsługę dłuższych pociągów; rozbudowę systemu monitoringu; remonty parkingów;
Stacje, które zostały odnowione to: Meols Cop, Burnage, Alnmouth, Flixton, Blackpool South, Disley, Goole, Mexborough, Northwich, Atherton, Hartlepool, Hebden Bridge, Wilmslow, Gatley, Redcar, Halifax, Kearsley, Mauldeth Road, Saltburn, Worksop, Chapel-En-Le- Frith, Romiley, Horsforth, Holmes Chapel, Brinnington, Hazel Grove, Guiseley, Stocksfield, Gorton, Whitby, Skipton, Knaresborough, Hale, Driffield i Shipley.
Tony Baxter, Dyrektor Regionalny w Northern Trains Limited, powiedział:
– Chciałbym podziękować naszym klientom za cierpliwość podczas przeprowadzania prac usprawniających. Stacje wyglądają fantastycznie, a ich nowy wygląd pomoże nam zapewnić lepsze wrażenia z podróży wszystkim naszym pasażerom (…) Ciężko pracujemy, aby upewnić się, że nasze stacje są bezpiecznymi, dostępnymi i przyjaznymi miejscami dla klientów, a nawet niewielkie zmiany – takie jak nałożenie świeżej warstwy farby na nasze stacje – mogą mieć duże znaczenie (…) Nasza kampania „Lepsza droga” demonstruje ciężką pracę, która została wykonana, gdy kontynuujemy przekształcanie transportu kolejowego na północy i chciałbym podziękować wszystkim, którzy byli zaangażowani.