Od marca na rynku nie będzie funkcjonować aplikacja Mobilny Pasażer, służąca do informowania na bieżąco o sytuacji związanej z kursowaniem pociągów.
Zamknięcie aplikacji Mobilny Pasażer wynika z decyzji jej producenta. Pasażerowie chcący otrzymywać informacje dotyczące podróży pociągami mogą skorzystać z innych platform i aplikacji, m.in. Portal Pasażera i BILKOM.
Portal Pasażera – bezpłatna wyszukiwarka połączeń i rozkład jazdy wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce. W aplikacji oprócz wyszukiwarki znajdziemy aktualny rozkład jazdy pociągów dla danej stacji wraz ze wskazaniem peronów, możliwość śledzenia pociągu na trasie, aktualne komunikaty zarządcy infrastruktury i przewoźników, możliwość skonfigurowania ulubionych stacji i relacji, mapę on-line z trasą Twojego połączenia.
BILKOM – aplikacja umożliwiająca szybki zakup biletów na połączenia kolejowe przewoźników z Pakietu Podróżnika. Ponadto w BILKOM można sprawdzić aktualny rozkład jazdy na wszystkie połączenia kolejowe w Polsce.