Pasażer Wydarzenia

Bilety PKP Intercity dostępne na stronie KOLEO i w aplikacji

Oferta biletowa PKP Intercity dostępna jest już na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacji KOLEO w systemie Android oraz iOS. To kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży biletów największego polskiego przewoźnika pasażerskiego.

Fot. PKP Intercity
Fot. PKP Intercity

PKP Intercity i Astarium Sp. z o.o. sfinalizowały końcowy etap integracji systemów informatycznych obu spółek. Dzięki temu oferta biletowa przewoźnika dalekobieżnego jest już dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na Android oraz iOS.

Od teraz pasażerowie mogą zakupić w KOLEO bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych. Jeszcze przed osiągnięciem pełnej funkcjonalności, od 26 października do dziś – w mniej niż miesiąc – podróżni kupili w KOLEO ponad 150 tys. biletów na połączenia PKP Intercity.

– Strona internetowa i aplikacja KOLEO to następne kanały sprzedaży z biletami PKP Intercity w ofercie. Ale to też kolejna „cegiełka” w naszych działaniach, mających na celu ułatwienie zakupu biletów. Z naszych danych wynika, że Polacy coraz chętniej kupują bilety przez Internet – to szybkie i wygodne. Dlatego staramy się, aby każdy podróżny mógł zakupić bilet PKP Intercity w swojej ulubionej aplikacji – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.