Pasażer Wydarzenia

Bilety PKP Intercity dostępne na stronie KOLEO i w aplikacji

O współpracy z PKP Intercity mówi także właściciel platformy KOLEO.

Dołączenie PKP Intercity do KOLEO to bardzo ważny krok dla polskiej kolei, na który zarówno my, jak i pasażerowie czekaliśmy od dawna. PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, a KOLEO to największy niezależny sprzedawca biletów kolejowych w Polsce. Wiem, że połączenie KOLEO z PKP Intercity ułatwi i przyspieszy tysiącom pasażerów z całej Polski zakup biletów. Wierzę też, że przyczyni się to do tego, że kolej jako środek transportu jeszcze bardziej zyska na popularności – powiedział Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.

 

PKP Intercity systematycznie poszerza sieć sprzedaży biletów. W ostatnich miesiącach partnerami narodowego przewoźnika zostali mPay S.A. oraz Teroplan S.A. obsługujący platformę e-podróżnik.pl. Pasażerowie chętnie korzystają z rozszerzonej sieci sprzedaży – przez aplikację mPay i serwis e-podróżnik podróżni kupili już ponad 600 tys. biletów na połączenia PKP Intercity.

Współpraca z KOLEO także odbywa się w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Charakteryzuje się on ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów. Upraszcza to formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. ­

Coraz więcej biletów kupowanych przez kanały zdalne – PKP Intercity stawia na ich rozwój

Rozwój kanałów zdalnych i rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju PKP Intercity. Jako jeden z kluczowych celów wyznacza ona usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych. Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub stronie internetowej.