Pasażer Polregio

Bilety POLREGIO dostępne w aplikacji mPay

Bilety POLREGIO dostępne są za pośrednictwem mPay. Od podpisania umowy do wdrożenia sprzedaży minęły dwa miesiące.

Bilety POLREGIO w aplikacji mPay
Bilety POLREGIO w aplikacji mPay

– Od dłuższego czasu stawiamy na rozwój zdalnych kanałów sprzedażowych, inwestujemy w naszą aplikację i stale zwiększamy dostępność biletów POLREGIO wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Jesteśmy największym polskim przewoźnikiem pasażerskim, dlatego w tym obszarze stoją przed nami szczególne wyzwania. Ścisła współpraca z tak innowacyjną spółką jak mPay jest więc nie tylko elementem strategii POLREGIO, ale to również naturalny dla nas krok w dobie szybko postępującej cyfryzacji i digitalizacji, które coraz mocniej wpływają na kolejne obszary naszego życia. A z naszych usług codziennie korzystają setki tysięcy pasażerów, musimy ułatwiać im życie i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom – powiedział Adam Pawlik, Prezes Zarządu POLREGIO S.A.

 

POLREGIO, jako największy polski przewoźnik pasażerski, dywersyfikuje kanały sprzedaży swoich biletów. Pasażerowie POLREGIO coraz częściej decydują się na zakup biletu w formie zdalnej, czyli za pośrednictwem strony www, aplikacji mobilnej czy videomatów, a od dziś również w aplikacji mPay. Kanały zdalne stanowią blisko 40% całkowitej sprzedaży biletów POLREGIO.

– Rozpoczęcie współpracy z POLREGIO jest ogromnym sukcesem, ponieważ jako jedna spośród kilku aplikacji, mamy kompleksową ofertę zakupu biletów kolejowych, czyli od 7 przewoźników. Dodając do tego parkowanie w ponad 90 miastach Polski oraz komunikację miejską w blisko 130 miastach, nasza aplikacja staje się jednym z bardziej wygodnych narzędzi do podróżowania po naszym kraju – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay.

 

mPay konsekwentnie realizuje strategię przemiany w finansową Superaplikację. Poza dodaniem do aplikacji możliwości zakupu biletów POLREGIO, mPay ostatnio ogłosił podpisanie umowy z firmą E100, liderem kart flotowych w Europie Środkowo – Wschodniej, co w niedalekiej przyszłości umożliwi opłacanie tankowania bez wychodzenia z samochodu. Z kolei w ramach współpracy B2B podpisał umowę z Livekid, polskim liderem usług cyfrowych dla rodziców.

Dodaj komentarz