Przebudowa dworca we Władysławowie kosztowała 14,32 mln złotych brutto. Inwestorem były Polskie Koleje Państwowe S.A., dokumentację projektową wykonała firma TPF Sp. z o.o. oraz TBiARCHITEKCI Sp. z o. o., a wykonawcą robót było KAMARO Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Gdańsku.
Powiązane artykuły
Spontaniczne podróże? Dlaczego nie! PKP Intercity przedstawiło raport
Nowe zasady podróżowania pociągami PKP Intercity Od 26 czerwca 2021 roku zniesiony zostanie limit zajętości w wysokości 100 proc., a w składach wagonowych przewoźnika będzie można podróżować również bez rezerwacji miejsca siedzącego. Obowiązkowa rezerwacja miejsc będzie nadal wymagana w elektrycznych i spalinowych zespołach trakcyjnych, co zapewni podróżnym wysoki komfort podczas wakacyjnych podróży. Pojazdy te ze […]
Michał Litwin: Największe wyzwanie? Pogodzenie konwencjonalnych norm kolejowych z technologią magrail [WYWIAD]
Swoją koncepcję opieracie na technologii magrail. Jakie są jej największe zalety? Magrail umożliwi poruszanie się z istotnie wyższą prędkością w ramach istniejące infrastruktury kolejowej (nawet do 550 km/h na liniach z obecną vmax=300 km/h), a dzięki zastosowaniu silnika liniowego i powiązanej z tym autonomizacji przejazdów, możliwe będzie uruchamianie mniejszych pojazdów ale z wyższą częstotliwością. Dzięki […]
Do lipca zakończy się budowa kolei wysokogórskiej do Tybetańskiego Regionu Autonomicznego
China State Railway Group zakończy jeszcze przed wakacjami siedmioletni projekt budowy kolei wysokogórskej do Tybetańskiego Regionu Autonomicznego. Koszt inwestycji to 4,8 mld dolarów. Trasę między Lhasą a Nyingchi we wschodnim Tybecie, liczące 435 kilometrów, obsługiwać będą pociągi Fuxing. Według Tibet Railway Construction, spółki zależnej China State Railway Group, składy będą kursować na linii z prędkością […]