global Wydarzenia

Hitachi Rail rozpoczyna spawanie brytyjskich pociągów [ZDJĘCIA]

Jim Brewin, szef działu Wielkiej Brytanii i Irlandii w Hitachi Rail powiedział

– 110 milionów funtów, które obecnie zainwestowaliśmy w Newton Aycliffe, to nie tylko znak naszego ciągłego zaangażowania w północno-wschodnią Anglię, ale także w brytyjską produkcję i jej łańcuch dostaw. W centrum naszego zaangażowania jest ciągły rozwój wysoko wykwalifikowanej i dynamicznej siły roboczej, która dzięki naszemu partnerstwu z South Durham Technical University College i prowadzonym praktykom zawodowym będzie napędzać przemysł kolejowy w kraju i za granicą przez wiele lat.

 

Sekretarz ds. Biznesu, Kwasi Kwarteng odnosząc się do przeszłości regionu powiedział:

– Ponieważ północny wschód jest znany jako miejsce narodzin pierwszej na świecie kolei pasażerskiej, fantastycznie jest widzieć, jak Hitachi Rail kontynuuje to dumne dziedzictwo, angażując się w swoją najnowocześniejszą fabrykę w Newton Aycliffe (…) Inwestując w innowacje i umiejętności swoich pracowników, Hitachi Rail nie tylko przyczynia się do wzrostu gospodarczego w regionie, ale także zapewnia, że Wielka Brytania będzie w stanie lepiej odbudować się po pandemii.

 

Paul Howell, członek lokalnego parlamentu Sedgefield o nadziejach związanych inwestycjami w potencjał pracowników:

Inwestycja Hitachi Rail jest kolejnym potwierdzeniem nieustannych wysiłków na rzecz podnoszenia kwalifikacji pracowników i tworzenia nowych możliwości, które przyczynią się do rozwoju regionu (…) Bieżąca współpraca z University Technical College oraz inwestycje w praktykantów, dają prawdziwe możliwości kariery dla młodych ludzi.

 

Rynki docelowe Hitachi Rail obejmują Europę Północną i Bliski Wschód, a rosnąca pozycja lidera w dziedzinie pociągów akumulatorowych poszerza potencjalne możliwości.

General view of a train shell the Weld Workshop at Hitachi Rail, Newton Aycliffe,

W ubiegłym roku Hitachi Rail nawiązało współpracę z Hyperdrive Innovation w celu opracowania zestawów baterii, które mogą zasilać pociągi i pomóc Wielkiej Brytanii w osiągnięciu celów perspektywy „Zero Emisji Netto w 2050″. Partnerstwo to może stworzyć drogę do instalacji akumulatorów w fabryce Newton Aycliffe i może sprawić, że północny wschód Anglii stanie się centrum technologii akumulatorowej.

Dodaj komentarz