Tabor

Koleje Mazowieckie podpisały umowę na naprawy 39 ezt

Spółka ZNTK „Mińsk Mazowiecki” wykona naprawę okresową w poziomie utrzymania P4 39 ezt EN57 AL. Podpisana dziś umowa między przewoźnikiem a wykonawcą opiewa na kwotę 62 mln zł netto.

Wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 odbywa się po przebyciu przez pojazd 500 tys. km lub co 5 lat. W przypadku ezt EN57 AL Kolei Mazowieckich jest to pierwsza tego typu naprawa po naprawie P5.

Zgodnie z zapisami umowy wykonawca zrealizuje naprawy do końca 2021 r.

– W ostatnim czasie o parku taborowym Kolei Mazowieckich mówi się przede wszystkim w kontekście nowych pojazdów FLIRT. Jednak nasza troska o flotę dotyczy także właściwego utrzymania starszych pojazdów, w tym m.in. ezt EN57 AL. Naprawy w poziomie utrzymania P4 dotyczą przede wszystkim wymiany wszystkich tych elementów, które w wyniku eksploatacji uległy zniszczeniu oraz zużyciu. Służą więc przede wszystkim zapewnieniu właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy – tłumaczy prezes Czesław Sulima.

 

Ze strony Kolei Mazowieckich umowę podpisali: Robert Stępień, prezes zarządu, oraz Czesław Sulima, członek zarządu, dyrektor eksploatacyjny, ze strony wykonawcy: Krzysztof Adamski, prezes zarządu, dyrektor generalny, oraz Jacek Bilski, członek zarządu, dyrektor produkcji.