Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Marcin Mochocki: Rynek potrzebuje stabilności [WYWIAD]
Uwzględniając dynamikę i charakter zmian dokonujących się na rynku transportowym (m.in. w aspekcie rosnących potrzeb w zakresie logistyki i przeładunku przesyłek intermodalnych), aktywnie współpracujemy z innymi podmiotami prowadzącymi działania analityczne odnośnie możliwości dostosowania infrastruktury kolejowej obsługującej sieć terminali przeładunkowych do zwiększonego ruchu pociągów towarowych (głównie o charakterze intermodalnym). A jak wygląda współpraca z CPK. Czy […]
Damian Stawikowski: Postawiliśmy na przyspieszenie obsługi [WYWIAD]
Operacyjnie otwarcie każdych nowych tras będzie dla nas okazją do rozbudowy oferty handlowej. Nie ukrywamy, że jako przewoźnik, który w swojej nazwie ma słowo „Dolnośląskie”, chcemy być tymi, którzy w województwie dolnośląskim w ruchu regionalnym będą dominować. Wracając do inwestycji. Powiedział Pan, że (…)Rozbudowa naszej bazy serwisowej jest drugą kluczową dla przyszłości Kolei Dolnośląskich inwestycją, która – razem […]
Łukasiewicz – zaplecze badawcze w nowym blasku?
W kwietniu minął rok, odkąd na mocy ustawy powstała trzecia co do wielkości sieć badawcza w Europie – Łukasiewicz. Pierwsza rocznica jest dobrym momentem, aby przyjrzeć się jej działaniom na styku badań i biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem tematu pojazdów szynowych. W tym celu o rozmowę poprosiliśmy jej prezesa Piotra Dardzińskiego. Na początku musimy zacząć od […]