Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, CWK organizuje zastępczy transport podróżnych do stacji docelowej czy wydawanie poczęstunków na dworcach. Pracownicy CWK współpracują z załogami pociągów pasażerskich oraz koordynują obsługę pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej. W czasie wakacyjnych podróży wsparciem służą także pracownicy punktów InfoDworzec.
Powiązane artykuły
SIM Factor dostarczy do Pol-Miedź Trans symulator lokomotywy GAMA
Producent symulatorów kolejowych, firma SIM Factor oraz Pol-Miedź Trans podpisały umowę na dostawę symulatora lokomotywy PESA GAMA. Urządzenie trafi do klienta pod koniec czerwca 2023 r. Symulator będzie oparty o rozwiązanie SIM Factor typu SMART, z oryginalnym pulpitem pojazdu GAMA 111Ed-20. – Rozwiązanie będzie oparte o system wyświetlania 4K oraz zaawansowany system audio – informuje […]
PKP S.A. zmienią dworce kolejowe w Nisku i Mielcu
Podczas opracowania dokumentacji projektowej architekci sprawdzą możliwości zainstalowania w budynku przyjaznych środowisku rozwiązań, takich jak panele fotowoltaiczne czy pompy ciepła. Budynek i jego otoczenie zostaną wyposażone w nowoczesne systemy bezpieczeństwa, w tym m.in. monitoring. Supernowoczesny dworzec w Mielcu Nowy dworzec kolejowy w Mielcu będzie obiektem parterowym o geometrycznej bryle z przeszkloną fasadą od strony miasta, […]
Rosja nakazała wysłać na wojnę do 10 tys. kolejarzy
Rząd Federacji Rosyjskiej nakazał zarządowi RŻD znaleźć wśród swoich pracowników „ochotników”, którzy wyjadą walczyć w Ukrainie. Jak informuje Sztab Generalny Sił Zbrojnych Ukrainy, ma być to do 10 tys. kolejarzy. Polecenie o wysłaniu pracowników na front otrzymały wszystkie firmy państwowe Federacji Rosyjskiej. Do takich należy również przewoźnik kolejowy RŻD. Firmie nakazano znaleźć do 10 tys. […]