Pasażer Tabor

Pasażerowie pociągów Avanti West Coast zamówią posiłek na miejsce

Pasażerowie pociągów Avanti West Coast będą mogli skorzystać z nowej usługi – zamówienia posiłku na miejsce, które zajmują. Do tej pory z takiego udogodnienia korzystali tylko klienci pierwszej klasy.

Zamówień dokonywać można przy pomocy strony internetowej AWC. Testy usługi prowadzone są w wybranych pociągach Pendolino. Wystarczy, że pasażerowie połączą się przez telefon komórkowy, tablet lub laptopa z siecią Wi-Fi, wejdą na dedykowaną usłudze witrynę internetową i wybiorą produkt. Płatności dokonywać można za pomocą karty debetowej, kredytowej lub PayPal.

Przewoźnik testuje także usługę „Click and Collect” (kliknij i odbierz), dając pasażerom możliwość zamówienia produktu, a następnie odebrania go we wskazanym miejscu. Gdy zamówienie będzie gotowe, pasażer zostanie o tym poinformowany.

Wstępne badania pokazują, że usługa cieszy się wśród pasażerów popularnością. Jeżeli wyniki będą się utrzymywać, Avanti West Coast będzie wdrażać ją w całej sieci.

– Nieustannie dążymy do poprawy komfortu naszych klientów, a nowe usługi pozwolą im wybrać najwygodniejszy sposób kupowania żywności i napojów. Dotychczasowe opinie są bardzo pozytywne – powiedziała Sarah Copley, dyrektor wykonawczy ds. Handlowych w Avanti West Coast. – Dla podróżujących samotnie lub osób, które nie chcą opuszczać swojego miejsca – to idealne rozwiązanie.