Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Forum, które łączy – PLK SA liderem dialogu z rynkiem inwestycyjnym
Forum Inwestycyjne Polskich Linii Kolejowych S.A. to przykład skutecznej i konsekwentnej współpracy sektora publicznego z rynkiem wykonawczym. Od niemal trzynastu lat Forum stanowi przestrzeń otwartego dialogu pomiędzy inwestorem a wykonawcami, projektantami i dostawcami usług towarzyszących. Inicjatywa ta, zainicjowana przez PKP PLK SA, zrodziła się z potrzeby zwiększenia przejrzystości oraz usprawnienia planowania i realizacji inwestycji kolejowych. […]
Koleje samorządowe kluczowe dla rozwoju regionalnego
Reprezentujący PKP PLK S.A. Piotr Kubicki – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej opowiedział o tym jakie kierunki działania podjęto w Spółce w zakresie ERTMS. Dodał, że: – W PKP PLK wracamy do koncepcji budowy GSM-R. To jest system telekomunikacyjny cyfrowy, który zabezpieczy część cyfrową dzisiejszego analogowego Radio-Stopu do cyfrowego radiostopu, który się w GSM-R […]
Ukrzaliznytsia uruchomi sprzedaż biletów online na pociągi do Austrii i na Węgry
Ukrzaliznytsia uruchomi sprzedaż online na pociągi do Austrii i Węgier. Bilety na bezpośrednie połączenie Kijów – Wiedeń – Kijów dostępne będą od 18 marca w aplikacji mobilnej przewoźnika. – Krok po kroku digitalizujemy nasze usługi i sprawiamy, że są coraz bardziej przyjazne pasażerom – mówi Eugeniusz Łjaszczenko, szef zarządu AT „Ukrzaliznytsia. – Po długich i […]