Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Chojnickie Stowarzyszenie Miłośników Kolei szuka wsparcia przy renowacji parowozu
Chojnickie Stowarzyszenie Miłośników Kolei kontynuuje renowację parowozu Ty2-1387. Aby prace przebiegły pomyślnie, członkowie zwracają się do miłośników kolei o pomoc. – Najprawdopodobniej wymiany będzie wymagała część dolnego poszycia kotła – opisują działania członkowie Stowarzyszenia. – Mamy nadzieję, że uda się nam też nabyć blachę. W ubiegłym roku w 70 proc. odratowaliśmy tender oraz rozpoczęliśmy renowację […]
Dworzec kolejowy we Władysławowie otwarty [ZDJĘCIA]
Zakończenie przebudowy historycznego dworca we Władysławowie to bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców Pomorza i turystów licznie odwiedzających polskie morze. – Rząd Prawa i Sprawiedliwości realnie wspiera rozwój miejscowości turystycznych również poprzez budowę i rewitalizację infrastruktury kolejowej. W ramach Programu Inwestycji Dworcowych prowadzone są inwestycje dworcowe m. in. na Helu, w Juracie, Jastarni i Kuźnicy – mówi […]
EN 45545 to nie wszystko
Nowoczesny tabor kolejowy jest projektowany z myślą o długim okresie eksploatacji w ekstremalnych warunkach, zwykle od 30 do 40 lat.