Inwestycje Raport z Polski Wydarzenia

PKP Intercity modernizuje Centrum Obsługi Klienta

Na warszawskim Dworcu Centralnym rozpoczęła się przebudowa Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity. Z kompleksowej obsługi w nowych pomieszczeniach pierwsi pasażerowie skorzystają już w maju.

W obiekcie zmieni się wyposażenie wnętrz. Wykonawca wymieni też instalację. Wynikiem będzie podwyższenie standardów obsługi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsługa klientów będzie prowadzona w kasach na Dworcu Centralnym.

Inwestycja jest realizowana pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu zachowania walorów zabytkowych pomieszczeń Dworca Centralnego im. Stanisława Moniuszki przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych standardów obsługi pasażerskiej.

– Stale pracujemy nad ulepszaniem procesu obsługi klienta. Zależy nam na tym, aby podróżni mogli liczyć na kompleksową informację na każdym etapie, od planowania wyjazdu po samą podróż. Nowoczesne Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Warszawa Centralna to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym pasażerom wysokiego standardu obsługi – mówi Adam Laskowski, Członek Zarządu PKP Intercity.

 

Wykonawcą prac będzie firma TB.INVEST Tomasz Brzeziński. Termin realizacji zadania to 2,5 miesiąca od dnia przekazania terenu inwestycji. Koszt przebudowy COK wynosi blisko 2,4 mln zł. Projekt realizacji wykonała firma Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt z Krakowa.

Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym w Warszawie to jedna z sześciu placówek tego typu na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także przy dworcu  Warszawa Zachodnia w budynku West Station. W Centrach Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.

Reklama