Inwestycje Raport z Polski Wydarzenia

PKP Intercity modernizuje Centrum Obsługi Klienta

Na warszawskim Dworcu Centralnym rozpoczęła się przebudowa Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity. Z kompleksowej obsługi w nowych pomieszczeniach pierwsi pasażerowie skorzystają już w maju.

W obiekcie zmieni się wyposażenie wnętrz. Wykonawca wymieni też instalację. Wynikiem będzie podwyższenie standardów obsługi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsługa klientów będzie prowadzona w kasach na Dworcu Centralnym.

Inwestycja jest realizowana pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu zachowania walorów zabytkowych pomieszczeń Dworca Centralnego im. Stanisława Moniuszki przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych standardów obsługi pasażerskiej.

– Stale pracujemy nad ulepszaniem procesu obsługi klienta. Zależy nam na tym, aby podróżni mogli liczyć na kompleksową informację na każdym etapie, od planowania wyjazdu po samą podróż. Nowoczesne Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Warszawa Centralna to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym pasażerom wysokiego standardu obsługi – mówi Adam Laskowski, Członek Zarządu PKP Intercity.

 

Czytaj dalej >