Tabor

PKP Intercity ogłosiło dialog na dostawę 7-wagonowych składów piętrowych push-pull

PKP Intercity ogłosiło dialog na dostawę 7-wagonowych składów piętrowych typu push-pull z lokomotywami wielosystemowymi.

Wagon piętrowy Kolei Mazowieckich. Fot. Ilustracyjne / CC

Jak wyglądać ma konfiguracja pojedynczego składu podstawowego?

W wagonie końcowym znaleźć się ma kabina sterownicza, miejsca siedzące w strefach klasy 2, przedział konduktorski, maszyna vendingowa, strefa PRM, strefa dla opiekunów z dziećmi oraz miejscami dla osób podróżujących z rowerami.

Pięć kolejnych wagonów to wagony klasy 2 z miejscami siedzącymi, wagon środkowy przeznaczony będzie dla osób chcących podróżować w klasie 1.

Łącznie w składzie podstawowym, 7-wagonowym miejsca siedzące znajdzie ok. 800 pasażerów.

Zgodnie z zamówieniem, pociągi osiągać powinny prędkość do 200 km/h. Wszystkie posiadać będą systemy bezpieczeństwa: ETCS L2, SHP, SIFA, krajowe systemy CZ.

Szczegóły dot. zamówienia: www.pkpintercity.eb2b.com.pl