Aktualności Pasażer

PKP Mobility zaprasza na tanie ładowanie elektryków

Z początkiem czerwca br. Polskie Koleje Państwowe S.A. wprowadzają opłaty za ładowanie samochodów elektrycznych przy dworcach kolejowych. Ofertę wyróżniają atrakcyjny cennik oraz dodatkowe zniżki dla osób, które zakupią bilet na pociąg w serwisie i aplikacji BILKOM.

Zaproponowany przez PKP S.A. cennik ładowania samochodów elektrycznych jest obecnie jednym z najtańszych na rynku. Do końca sierpnia wszystkich klientów obowiązywać będzie promocyjna stawka w wysokości 1,19 zł/kWh. Docelowa stawka od września wyniesie 1,25 zł/kWh.

Specjalny rabat przygotowano dla klientów kolei. Od 1 czerwca br. wszyscy, którzy kupią bilet kolejowy w serwisie i aplikacji BILKOM, mogą otrzymać kod, dzięki któremu za każdą kilowatogodzinę ładowania zapłacą jedynie złotówkę. Zniżka pozwala zaoszczędzić około 8 złotych na każdym ładowaniu oraz sprawia, że co szóste ładowanie jest darmowe. Kod rabatowy PKP Mobility przyznawany jest do każdego biletu zakupionego w serwisie BILKOM po wybraniu odpowiedniej opcji, niezależnie od rodzaju przejazdu i destynacji. Jego okres ważności liczony jest od momentu zakupu do 7 dni po zakończeniu przejazdu. Niewykorzystaną wartość ładowania można natomiast zrealizować bezterminowo na każdej stacji ładowania PKP Mobility za pomocą kodu ładowania znajdującego się na paragonie.

W ramach PKP Mobility proponujemy rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie na tzw. pierwszej i ostatniej mili. Jedną z takich usług są stacje ładowania samochodów elektrycznych. Szczególnie zależy nam na tym, aby wśród osób korzystających z nowych usług to właśnie pasażerowie kolei otrzymywali najlepsze oferty – stąd pomysł na dodatkowy benefit dla osób używających serwisui aplikacji BILKOM. To jedyny system sprzedaży, który umożliwia zakup Wspólnego Biletu i jedyny, dzięki któremu pasażer może otrzymać informacje o opóźnieniu swojego pociągu i innych utrudnieniach w ruchu. Co więcej, od niedawna aplikacja BILKOM powiązana jest z rządową aplikacją mObywatel, dzięki czemu zakup biletów i dostęp do nich w czasie kontroli stał się jeszcze łatwiejszy – mówi Rafał Zgorzelski, członek zarządu PKP S.A. ds. strategii i logistyki.

 

Czytaj dalej >