Spółka PKP Intercity wybrała firmę, która będzie świadczyć przewoźnikowi obsługę mediową.
![Fot. PKP Intercity](https://raportkolejowy.pl/wp-content/uploads/2022/09/1-25565-scaled.jpg)
Do przetargu ogłoszonego przez PKP Intercity stanęły trzy agencje: Octopus Media (czyli MediaHub Poland), Mastermind Media i Sigma Bis (należy do PKN Orlen i Grupy PZU). To właśnie ta trzecia otrzymała zielone światło na obsługę mediową przewoźnika.
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, PKP Intercity podpisze z agencją umowę na 8 miesięcy. Maksymalne wynagrodzenie nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.
Jakie zadania stoją przez Sigma Bis? Agencja odpowiadać będzie przede wszystkim za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych PKP Intercity. Ponadto – planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz internetowych.
Według informacji przekazanych przez spółkę – Sigma Bis zajmie się także opracowaniem strategii mediowej, media planów, zakupem przestrzeni i powierzchni reklamowej a także rezerwacją i zakupem czasu reklamowego.