Raport z Polski Wydarzenia

Sigma Bis obsłuży medialnie PKP Intercity

Spółka PKP Intercity wybrała firmę, która będzie świadczyć przewoźnikowi obsługę mediową.

Fot. PKP Intercity
Fot. PKP Intercity

Do przetargu ogłoszonego przez PKP Intercity stanęły trzy agencje: Octopus Media (czyli MediaHub Poland), Mastermind Media i Sigma Bis (należy do PKN Orlen i Grupy PZU). To właśnie ta trzecia otrzymała zielone światło na obsługę mediową przewoźnika.

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, PKP Intercity podpisze z agencją umowę na 8 miesięcy. Maksymalne wynagrodzenie nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

Jakie zadania stoją przez Sigma Bis? Agencja odpowiadać będzie przede wszystkim za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych PKP Intercity. Ponadto – planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz internetowych.

Według informacji przekazanych przez spółkę – Sigma Bis zajmie się także opracowaniem strategii mediowej, media planów, zakupem przestrzeni i powierzchni reklamowej a także rezerwacją i zakupem czasu reklamowego.

Dodaj komentarz