Wywiady

Tramwajowe przekładnie napędowe – doświadczenie, badania i rozwój

Na koniec chciałbym zapytać o plany na przyszłość, może coś związanego z miejskim sektorem transportu? 

Plany na przyszłość to z pewnością dalsza dywersyfikacja oferty w zakresie serwisowym dla przekładni wszelkich typów oraz i rozwój portfolio produktowego i usługowego.

Nasz najnowszy projekt to most elektryczny do autobusów niskopodłogowych z silnikami umieszczonymi w moście, eliminującymi silnik centralny. Most jest aktualnie w fazie prototypowania, chcemy go umieścić w autobusie jeżdżącym po drogach w pierwszej połowie 2021. To oczywiście projekt spoza branży szynowej, ale jednak mieszczący się w spektrum sektora transportu publicznego, który jest jednym z naszych obszarów rozwoju. Co do oferty dla branży szynowej, jesteśmy otwarci na każdą współpracę, jakiej oczekiwał będzie od nas rynek. Jak zawsze podkreślaliśmy i będziemy podkreślać, jesteśmy firmą inżynieryjną z własnym rozbudowanym parkiem maszynowym, własną obróbką CNC i odlewnią żeliwa, a także szeroką bazą kooperantów w Polsce i za granicą – dla procesów, których nie mamy u siebie.

Nasz sposób działania to znajdowanie nisz i rozwiązywanie problemów, z jakimi zwracają się do nas klienci – w ten sposób rozpoczęliśmy remonty przekładni tramwajowych i kolejowych w ten sam sposób jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania branży.

Dodaj komentarz