W realizacji wszystkich projektów pomogły środki pozyskane z Unii Europejskiej. W okresie 2014-2020 firma pozyskała ponad 912 mln zł refundacji nakładów, a do końca 2023 r. środki te wzrosną o kolejne 100 mln zł.
Powiązane artykuły
Restrukturyzacja PKP CARGO trwa pół roku. Co udało się zrobić?
W odpowiedzi na tą niezwykle dramatyczną sytuację w Spółce, nowy Zarząd podjął decyzję o zdecydowanym obcięciu kosztów oraz złożeniu wniosku o otwarcie postępowania sanacyjnego, który to wniosek pozytywnie rozpatrzony przez warszawski sąd upadłościowy pozwolił na otwarcie w dniu 25 lipca 2024 roku procesu sanacji, który chroni obecnie majątek oraz ciągłość działalności Spółki. Zarząd razem z […]
Nowoczesny pociąg wyjedzie na urokliwą trasę kolejową Katalonii
Linia Lleida-La Pobla de Segur wzbogaciła się kolejny pojazd, który pozwoli zintensyfikować podróże przez Katalonię. Trasę między Lleida a La Pobla de Segur obsługiwał lokalny przewoźnik Ferricarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). Do tej pory firma posiadała dwa pojazdy, eksploatowane od sześciu lat, teraz wreszcie pojawił się trzeci. Wyprodukowany przez firmę Stadler skład przybył […]
Ukrzaliznytsia wydłuża termin składania ofert w przetargu na 80 pociągów podmiejskich i regionalnych
Koleje Ukraińskie przedłużyły o miesiąc składanie ofert w przetargu na zakup 80 nowych pociągów podmiejskich i regionalnych. Termin składania wniosków mija 1 grudnia 2021 r. Decyzja o wydłużeniu przetargu podjęta została w związku z dużym zainteresowaniem potencjalnych oferentów, ich prośbami o zapewnienie dodatkowego czasu na przygotowanie jakościowych dokumentów przetargowych i ofert cenowych, a także chęcią […]