Regulamin konkursu “Raport Tramwajowy na wakacjach”
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Konkurs jest organizowany pod nazwą “Raport Tramwajowy na wakacjach”.
- Organizatorem Konkursu jest redakcja dwumiesięcznika “Raport Tramwajowy” pod wydawnictwem Polskiej Izby Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei.
- Celem konkursu jest propagowanie czytelnictwa gazety “Raport Tramwajowy”, możliwość promowania gazety w sieci, utrwalanie więzi z czytelnikami oraz promocja miejskiego transportu szynowego.
UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami konkursu są czytelnicy gazety “Raport Tramwajowy”.
- Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przesłanie zdjęcia gazety w scenerii wakacyjnej do dnia 25 sierpnia 2023 r. na oficjalną stronę na Facebooku “Raport Tramwajowy”.
- W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora oraz członkowie najbliższych rodzin.
ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
- Konkurs składa się z jednego etapu, który polega na zrobieniu “wakacyjnego zdjęcia” gazety i przesłaniu go we wskazane w regulaminie miejsce.
- Przesłane zdjęcia będą oceniane przez Jury
- Jury składa się z trzech osób – członków redakcji “Raportu Tramwajowego”
- W konkursie przewidziano nagrodę rzeczową za zdobycie I miejsca oraz nagrody dla prac wyróżnionych. Ich liczba zależy od wyboru jury (jednak nie więcej niż trzy).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w konkursie.
- Wszelkie wątpliwości, które dotyczą regulaminu konkursu, rozstrzyga organizator.