W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów. Chce także uruchomić program lojalnościowy i rozwijać zdalne kanały sprzedaży. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.
Powiązane artykuły
Pojazd sieciowy WM-15A zyska napęd wodorowy – list intencyjny podpisany
Przedstawiciele PGE Energetyka Kolejowa oraz Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny podjęli współpracę na rzecz modernizacji pojazdu sieciowego WM-15A. W ramach zadania zyska on wodorowy układ zasilania. List intencyjny w tej sprawie podpisany został w trakcie III konferencji „Kolej Wodorowa”, organizowanej przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei. – Dziś podpisaliśmy list intencyjny […]
Specjalny pociąg z Chin przywiózł do Polski artykuły medyczne [ZDJĘCIA]
Specjalny pociąg towarowy z Chin, wiozący artykuły medyczne, dotarł do terminalu Małaszewicze. W wagonach transportowane były m.in. kombinezony ochronne dla medyków, fartuchy czy strzykawki. Sprzęt trafił do Agencji Rezerw Materiałowych. Zarys International Group zainicjował największy transport jednorazowego sprzętu medycznego do walki z Covid-19. Był to pierwszy w 2021 r. specjalny transport kolejowy z Chin do […]
Rekordowe wakacje na kolei [RAPORT]
„Kampania Kolejowe ABC II” realizowana przez UTK to druga edycja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej, propagującej zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Latem na pokład pociągów PKP Intercity wsiadło 8,3 mln pasażerów […]