Berliner Verkehrsbetriebe (BVG) poszukuje projektanta i wykonawcy nowych mundurów dla swoich pracowników. Przedsiębiorstwo chce wdrożyć nowe stroje w 2025 r., bowiem we wrześniu przyszłego roku wygasa umowa z dotychczasowym usługodawcą.
O przetargu na wykonawcę nowego umundurowania spółka BVG informuje na swojej oficjalnej stronie. Wskazuje także wytyczne, co do jakości i wykonania odzieży służbowej. Ta musi być „nowoczesna, wygodna i funkcjonalnie zaprojektowana”. Spełniać ma swoje funkcje w każdych warunkach atmosferycznych. Jak informuje BVG, strój służbowy powinien odzwierciedlać wartości i wizerunek przedsiębiorstwa. Co za tym idzie? Odzież powinna posiadać charakterystyczne dla spółki znaki i grafiki, w tym sylwetki pasażerów w różnych kolorach, prezentowane na obiciach pojazdów BVG.
Nowe mundury mają wpłynąć także na postrzeganie BVG, jako atrakcyjnego pracodawcy. Przyciągnąć ma m.in. specjalistów z branży.
Materiały, z których powstanie odzież, podkreślać mają społeczną i ekologiczną odpowiedzialność firmy.