W Czyżewie i Szepietowie możemy zauważyć już konstrukcje nowych przejść pod torami oraz budynki nastawni. Na trasie budowane i modernizowane są już mosty oraz wiadukty. W grudniu rozpoczęto demontaż konstrukcji starego mostu nad Narwią w Uhowie. Więcej informacji o inwestycji na www.rail-baltica.pl.
Powiązane artykuły
Wiadukt w Trzebini usprawnił ruch na trasie kolejowej Kraków – Katowice [ZDJĘCIA]
W Trzebini PKP Polskie Linie Kolejowe zakończyły prace zasadnicze przy budowie przejścia podziemnego, nowych peronów oraz bezkolizyjnego skrzyżowania. Inwestycja pozwoliła skrócić czas przejazdu pociągiem na trasie Trzebinia – Kraków i Kraków – Katowice. Podziemne przejście zastąpiło kładkę dla pieszych. Pasażerowie korzystać już mogą także z dwóch nowych 400-metrowych peronów. Są one szersze i wyższe, co […]
Popularność kolei wąskotorowych nie maleje [RAPORT]
W 2019 roku kolejami wąskotorowymi podróżowało 896,3 tys. osób – informuje Urząd Transportu Kolejowego w najnowszym raporcie dot. działalności wąskotorówek. Najwięcej – aż 174 tys. – przewiozła Nadmorska Kolej Wąskotorowa. W 2019 r. funkcjonowało 25 kolejek wąskotorowych. Najwięcej, bo 7, zlokalizowanych jest w województwie wielkopolskim. Łączna długość czynnych linii kolei wąskotorowych wynosiła w 2019 r. […]
PKP inwestuje w dworce w Biadolinach Szlacheckich i Sterkowcu
Nowe dworce w Sterkowcu i Biadolinach to jednak nie tylko nowoczesna i funkcjonalna architektura. Budynki będą pozbawione barier architektonicznych, dzięki czemu będą łatwo dostępne dla wszystkich grup podróżnych, w tym pasażerów z dziećmi i dużymi bagażami czy osób starszych. Nowe dworce będą posiadały wiele udogodnień dla pasażerów z niepełnosprawnościami. Dla osób niewidzących i niedowidzących zaprojektowano […]




