Raport z Polski Tabor Wywiady

Marek Chraniuk: Efekty inwestycji PKP Intercity są widoczne na torach [WYWIAD]

Planujemy konsekwentnie intensyfikować działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami, czego wyrazem jest przystąpienie do partnerstwa w ramach programu Dostępność Plus. Poprzez podpisanie porozumienia zobowiązaliśmy się do poszerzania swoich działań na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami, czy seniorów.

Dzięki konsekwentnie realizowanym inwestycjom taborowym po 2023 roku w każdym pociągu PKP Intercity będzie przestrzeń przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Również pozostałe zakupy realizowane w perspektywie do 2030 roku, w tym wspomniane wcześniej piętrowe składy wagonowe typu push-pull, zapewnią wysokiej jakości tabor przystosowany do potrzeb tej grupy pasażerów.

Za PKP Intercity dwie dekady intensywnej pracy, skutkującej poprawą jakości podróżowania koleją. Jak wyobrażacie sobie polską kolej, w tym PKP Intercity, za kolejnych 20 lat?

Dążymy do tego, aby polska kolej była przewidywalna, dostępna i ekologiczna. Pragniemy, by była ona preferowanym środkiem transportu godnym zaufania. Ponad pół miliarda podróżnych, którzy skorzystali z naszych usług w ciągu tych 20 lat, to dla nas ogromny powód do radości i dumy, a zarazem wielki kredyt zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni. Naszym celem jest, aby przez kolejne 20 lat działalności PKP Intercity poszerzyć grono wiernych pasażerów zadowolonych z bezpiecznych i komfortowych podróży odbywanych naszymi nowoczesnymi składami.

PKP Intercity chce kupić nowe pociągi push-pull oraz wielosystemowe lokomotywy

Dodaj komentarz