Wymienione inwestycje to te najpoważniejsze. Torowcy MPK bez przerwy zajmują się bieżącym utrzymanie infrastruktury, dokonują napraw interwencyjnych. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że pracują siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Powiązane artykuły
W Poznaniu będą frezować szyny
Do Poznania dotarła specjalna maszyna do frezowania szyn, w tym roku zregeneruje 18,6 km. Frezarka jadąc po torach, w miejscach tego wymagających, usuwa powierzchniową warstwę szyny o grubości do 0,6 mm. Dzięki zlikwidowaniu nierówności główka szyny jest jak nowa, a przejazd tramwaju cichszy. MPK Poznań zamówiło – w trybie postępowania przetargowego – usługę frezowania szyn. […]
České Dráhy zamawiają kolejne pociągi od PESA Bydgoszcz
Pesa uzyskała do tej pory 23 homologacje zagraniczne i dostarczyła zagranicznym klientom 253 pociągi oraz 172 tramwaje. Pojazdy Pesa wykorzystują przewoźnicy kolejowi w Niemczech, Włoszech, Czechach, na Litwie, Białorusi i Ukrainie, a tramwajami podróżują mieszkańcy Moskwy, Kijowa, Sofii, rumuńskiego Cluj, węgierskiego Szeged i Kaliningradu. W tej chwili spółka, poza umową z CD, produkuje elektryczne zespoły trakcyjne dla czeskiego RegioJet i tramwaje dla Jassy w Rumunii. Post […]
Autobusy za pociągi. Koleje Małopolskie prezentują zmiany w rozkładzie
TARNÓW – NOWY SĄCZ – KRYNICA-ZDRÓJ W związku z planowanymi pracami remontowymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., w okresie 6 kwietnia – 17 maja 2021 r. za wszystkie pociągi uruchamiane przez Koleje Małopolskie na odcinku Tarnów – Nowy Sącz – Krynica-Zdrój zostanie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa obsługująca stacje i przystanki po trasie pociągu. Zmiany […]