global Tabor

Northern Rail tworzy aplikację wspomagającą proces sprzątania pociągów

Brytyjski przewoźnik kolejowy Norhern Rail pracuje nad aplikacją, która pozwoli sprawdzić, kiedy był sprzątany pociąg. Personel, zajmujący się czyszczeniem wagonów, będzie mógł zweryfikować, który skład wymaga najpilniejszych porządków.

Aplikacja pozwoli określić „co do minuty” czas, w którym przeprowadzone było w pociągu ostatnie czyszczenie.
Aplikacja pozwoli określić „co do minuty” czas, w którym przeprowadzone było w pociągu ostatnie czyszczenie.

– Czas na wykonanie podstawowego sprzątania jest ograniczony, ze względu na stałą eksploatację pociągów – mówi Richard Holt, kierownik zespołu sprzątającego z Northern Rail. – Przy realizacji ponad 2,5 tys. usług dziennie, rozdzielenie składów czystych i tych wymagających czyszczenia pilnego będzie na wagę złota. Wyzwanie jest ogromne.

 

O czystość w 345 pociągach firmy Northern dba około 500 pracowników. Wykonują oni swoje obowiązki w 42 lokalizacjach, na całej 300 km trasie kolejowej. Głównymi ośrodkami pracy są: TrainCare w Allerton (Merseyside), Newton Heath (Grater Manchester), Heaton (Tyne & Wear), Neville Hill (West Yorkshire) i Hull Botanic Gardens (East).

W ciągu roku zespół Richarda Holta przeprowadza 695 tys. procesów czyszczenia, wykorzystując do tego m.in. 32 759 ściereczek z mikrofibry, 10 300 gąbek i 1724 litry środka do czyszczenia toalet, 2265 litrów płynu do czyszczenia podłóg oraz powierzchni. Uzupełniają także 26 mln sztuk papieru toaletowego i 778 litrów mydła do rąk.

Źródło: globalrailwayreview.com

Dodaj komentarz