Wywiady

Otwarcie FPS na nowe typy pojazdów

Duży nacisk kładziemy na komfort podróży między innymi w zakresie zredukowanego poziomu hałasu i drgań oraz odpowiednio wyposażonej, klimatyzowanej przestrzeni dla pasażerów z miejscami dla osób niepełnosprawnych oraz osób uprzywilejowanych, zredukowanie wpływu na środowisko naturalne – zarówno na etapie produkcji pojazdu, jak i podczas jego eksploatacji.

Można zatem liczyć, że w przyszłym roku zostanie rozpoczęty proces dopuszczenia Plusa do eksploatacji?

Rozpoczęcie badań umożliwiających uzyskanie dopuszczenia pojazdu do ruchu planujemy na I połowę 2020 roku.

Czy prace nad Plusem nie zaburzają Waszych innych planów?

Sięgamy po nowe projekty taborowe, bo naszym zadaniem jest zrównoważony rozwój. Jesteśmy gotowi na intensyfikację prac w kolejnych latach. Lubimy nowe wyzwania. Budowa elastycznej organizacji, optymalizacja procesów w Spółce, planowane zacieśnianie współpracy ze strategicznymi dostawcami to przykłady inicjatyw dla terminowej realizacji obecnych projektów, które pozwalają nam wygospodarować przestrzeń dla nowych przedsięwzięć. Zgodnie z naszą misją budujemy niezawodne pojazdy szynowe, by każda podróż była bezpieczna i komfortowa.

Rozmawiał RK

MD

Dodaj komentarz