Pasażer Wydarzenia

PKP Intercity nawiązuje współpracę z Jakdojade

Platforma Jakdojade dołącza do sieci zewnętrznych partnerów sprzedaży internetowej spółki PKP Intercity. Obie spółki podpisały dziś umowę na wdrożenie nowej funkcjonalności.

Największy kolejowy przewoźnik dalekobieżny w Polsce, przy pomocy sprzedażowych platform zewnętrznych, sprzedał już ponad 6 mln biletów.

Kontynuujemy strategię przybliżania kolei do naszych klientów. Chcemy, żeby zakup biletu na pociąg był łatwy, szybki i wygodny. W strategię PKP Intercity wpisany jest rozwój, dlatego likwidujemy wszelkie bariery w korzystaniu z naszych usług. Bardzo się cieszę, że do sieci sprzedaży dołącza Jakdojade. To duża korzyść dla naszych pasażerów – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity

 

Kiedy będzie możliwy zakup biletów z aplikacji Jakdojade?

Według PKP Intercity już za kilka miesięcy. Do tej pory w platformach, po wyszukaniu połączenia obsługiwanego przez PKP Intercity, dostępny był przycisk „Kup bilet”, przekierowujący na stronę przewoźnika.

Rozszerzenie współpracy o możliwość zakupu bezpośrednio w aplikacji Jakdojade to duże ułatwienie dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. Dzięki takiemu rozwiązaniu podróżni mogą wygodnie kupić i trzymać swoje bilety w jednym miejscu.

Jakdojade, z którego strony i aplikacji korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie, działa na polskim rynku od 15 lat jako planer podróży miejskich. Od 2017 r. w aplikacji Jakdojade możliwy jest zakup biletów w wybranych aglomeracjach w Polsce. To bardzo popularna funkcja, w której tylko we wrześniu 2023 r. zostało zrealizowanych blisko 9,5 mln transakcji. Liczba obsługiwanych w aplikacji przewoźników stale się powiększa. W ramach aglomeracji trójmiejskiej Jakdojade pośredniczy również w sprzedaży biletów przewoźnika kolejowego, PKP SKM Trójmiasto.

Sukces ujednoliconych warunków handlowych

Rozpoczęcie współpracy z firmą Jakdojade jest kontynuacją działań, jakie przewoźnik podjął we wrześniu 2021 roku wraz z wprowadzeniem ujednoliconych warunków handlowych (UWH). Od tego czasu spółka nawiązała współpracę z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, a także KOLEO. W sierpniu bieżącego roku do tego grona dołączyły platformy Infobus oraz eTravel. Docelowo ułatwią one zakup biletów podróżnym zza granicy oraz pasażerom jadącym w delegację.

Dodaj komentarz