Wygrana w przetargu rumuńskiego państwowego operatora kolejowego podkreśla zaangażowanie SIM Factor w dostarczanie najnowocześniejszych technologii symulacyjnych, które spełniają najwyższe standardy realizmu i funkcjonalności, przyczyniając się do bezpieczniejszej i bardziej efektywnej eksploatacji kolei w Europie.
Powiązane artykuły
Ile trwa proces inwestycyjny, czyli jak przebiega realizacja CPK
Idealnie obrazują to prace nad Strategicznym Studium Lokalizacyjnym, które wraz z przeprowadzoną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko (SOOŚ) zostało przyjęte przez pełnomocnika rządu ds. CPK Marcina Horałę w kwietniu 2021 roku, po ponad półtora roku prac. Strategiczne Studium Lokalizacyjne – Publikacja SSL to kolejny istotny kamień milowy naszego projektu. Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko pozwala […]
Nad linią Warszawa – Białystok powstają kolejne bezkolizyjne skrzyżowania
Nad linią Warszawa – Białystok powstają kolejne bezkolizyjne skrzyżowania. Prace widać m.in. w Toporze i Łochowie. Nowe wiadukty drogowe zapewnią sprawniejszy i bezpieczniejszy przejazd pociągów oraz lepszą komunikację drogową. Docelowo powstać ma 11 bezkolizyjnych skrzyżowań, za łączną sumę 236 mln zł. Prace współfinansowane są w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Miejscowość Topór Nad torami Rail […]
Znowu kapie… Kiedy PKP S.A. uszczelnią dach dworca Poznań Główny?
Kilkadziesiąt tysięcy złotych – tyle do tej pory wydała spółka Polskie Koleje Państwowe na uszczelnienie dachu dworca Poznań Główny. Woda wciąż jednak kapie, ponownie na posadzce budynku pojawiły się wiadra… Wiadra podstawione pod przeciekającym dachem dworca Poznań Główny pojawiają się systematycznie. Zapytaliśmy w PKP S.A., jak planują poradzić sobie z tym problemem. PKP S.A. w […]




