Tramwaje

Systemy ostrzegania przed kolizją w pojazdach tramwajowych

Systemy ostrzegania przed kolizją w pojazdach tramwajowych są podstawą w przypadku zautomatyzowanego kierowania tramwajami i innymi pojazdami szynowymi. Nie tylko maksymalizują bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego, zwłaszcza pieszych, którzy ostatnio szczególnie często są ofiarami wypadków z udziałem tramwajów, ale także realnie usprawniają pracę motorniczych, co zwyczajnie podnosi atrakcyjność miejsca pracy u przewoźnika.

Rewolucja wymaga podejścia holistycznego

Obecnie w ponad 1420 tramwajach w Polsce zamontowane są produkty MMR Group TransComfort. Są to m.in. systemy zawieszenia I i II stopnia, elementy metalowo-gumowe, klocki i wstawki hamulcowe, okładziny cierne, maźnice czy łożyska. Torowiska w większości polskich miast posiadają systemy wibroizolacyjne, przytwierdzenia szyn i armaturę kolejową od MMR Group TransComfort.

– Jesteśmy aktywnym uczestnikiem rewolucji tramwajowej, która w ostatnich latach nabrała prędkości. Pomagamy modernizować zarówno tabor, jak i torowiska, ze szczególnym naciskiem na uświadamianie konieczności wprowadzania nowoczesnych, inteligentnych rozwiązań – podkreśla Dariusz Kuta, Sales Director MMR Group TransComfort – Ta rewolucja rozpoczyna się u przewoźnika lub zarządcy infrastruktury wraz ze zidentyfikowaniem potrzeby zmian, pójścia o krok do przodu, a naszym najważniejszym zadaniem jest opracowanie i dostarczenie takiej technologii, aby mogli osiągać swoje cele w bezpośredniej korelacji z zaspokajaniem potrzeb pozostałych uczestników ruchu.

Dodaj komentarz