Aktualności Inwestycje Tramwaje

Wózki manewrowe ZAGRO E-MAXI – Wielka MOC w małym pojeździe [WYWIAD]

Holowanie tramwaju na zajezdni

Czy dla rynku tramwajowego przewidziano specjalne wyposażenie wózka?

W wersji tramwajowej urządzenie jest najczęściej wyposażone w jeden lub dwa drążki sprzęgające z główką Alberta do sprzęgania na odpowiedniej wysokości, koła szynowe o odpowiednim profilu oraz system umożliwiający przejazd przez tokarnię podtorową.

Warto pamiętać, że każde urządzenie manewrowe E-MAXI może zostać „uszyte na miarę”. Jeśli użytkownik oczekuje wyposażenia w specjalny osprzęt, np. ogrzewaną / klimatyzowaną kabinę, siedzisko operatora, podest roboczy, system płynnej regulacji wysokości sprzęgu, itp. to po uzgodnieniu szczegółów technicznych jest to możliwe!

Jak wyglądają terminy dostaw i formy finansowania projektów zakupowych?

Standardowy termin dostawy wózka manewrowego to ok. 4-5 miesięcy od daty zamówienia lub podpisania umowy. Spotykamy się z różnymi formami finansowania ze strony klientów. Coraz częściej nasi klienci decydują się na leasing np. na okres 60 m-cy. Fire-Max jest także w stanie świadczyć usługi finansowe w celu realizacji projektu zakupowego.

Czy poza ofertą wózków manewrowych Fire-Max dostarcza inne wyposażenie?

Poza ofertą urządzeń manewrowych, Fire-Max dostarcza także na polski rynek kolejowy i tramwajowy, pojazdy szynowo-drogowe ZAGRO i ZWEIWEG (np. pojazdy pogotowia technicznego i sieciowego, pojazdy UNIMOG), wózki do awaryjnego holowania pojazdów szynowych DOLLY i systemy wkolejania pojazdów szynowych LUKAS.

Dodaj komentarz