Od 2000 roku zamówiono ponad 6 tys. lokomotyw Alstom, które są wykorzystywane w wielu krajach Europy, a także w Azji, Ameryce Północnej i Afryce. Alstom jest też wiodącym serwisantem lokomotyw i obecnie zapewnia utrzymanie ponad 2 450 lokomotyw na całym świecie, w tym prawie 600 lokomotyw Traxx. Jako światowy lider w dziedzinie technologii pokładowej ETCS, Alstom dostarczył 70% pociągów wyposażonych w ERTMS w Europie i zainstalował ponad 25 000 urządzeń pokładowych w ponad 200 typach pojazdów na całym świecie.
Powiązane artykuły
Stadler dostarczy do Norwegii 17 pociągów FLIRT Nordic Express
Stadler dostarczy do Norwegii 17 pociągów FLIRT Nordic Express. Umowa zawiera prawo opcji na kolejnych 83 pojazdów. Nowe składy włączone zostaną do ruchu dalekobieżnego od 2026 r. O wyborze oferty Stadlera, norweska firma Norske tog poinformowała w lutym. Umowę firmy podpisały w 8 marca. Całe zamówienie obejmuje dostawę do 100 pociągów FLIRT Nordic Express, w […]
Alstom zbuduje na Dominikanie pierwszy system monorail
Konsorcjum SIF, kierowane przez Alstom, wygrało przetarg na dostawę zintegrowanego systemu jednoszynowego Innovia dla Santiago de los Caballeros na Dominikanie. Inwestycja o długości 13 kilometrów zlecona została przez Fideicomiso para el Desarrollo del Sistema de Transporte Masivo (FITRAM). Santiago de los Caballeros zyska pierwsze tego typu rozwiązanie na Karaibach. System monorail przystosowany jest do przewozu […]
20 lat Urzędu Transportu Kolejowego. Uroczystości we wrześniu
Rozszerzone i wzmocnione zostały kompetencje Prezesa UTK. Przyznano np. uprawnienia do wydawania decyzji zastępujących umowy o dostęp do infrastruktury kolejowej, certyfikatów bezpieczeństwa w części A (akceptującej system zarządzania bezpieczeństwem) i w części B (tzw. części sieciowej). Od 2011 r. Prezes UTK podejmował działania zmierzające do zapewnienia ciągłości i stabilności bezpiecznych przewozów kolejowych w warunkach swobodnej […]