Inwestycje Raport z Polski

Bezpieczne podróże koleją na Wielkanoc

Więcej o #ŻółtaNaklejkaPLK na: https://bezpieczny-przejazd.pl/zolta-naklejka/.

Warto sprawdzić rozkład jazdy

Aktualny rozkład dostępny jest na stronie portalpasazera.pl, w aplikacji mobilnej Portal Pasażera, a także na stronach przewoźników. Pod numerem całodobowej infolinii 22 322 22 22 można uzyskać informacje o połączeniach PKP Intercity. Na stacjach informacje o odjazdach i przyjazdach pociągów podawane są na wyświetlaczach oraz przekazywane w formie komunikatów głosowych.

Wsparcie w podróży przez całą dobę

Centrum Wsparcia Klienta działa 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę zapewniając podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. Pracownicy CWK współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizują komunikaty dla pasażerów wygłaszane w pociągach, na dworcach i peronach, nadzorują przejazdy osób z niepełnosprawnością. W przypadku utrudnień CWK uczestniczy w organizacji zastępczej komunikacji.

Dodaj komentarz