Koleje Dolnośląskie rozwijają sieć sprzedaży biletów. Od 17 maja podróżni mogą kupować bilety dolnośląskiego przewoźnika na platformie e-podróżnik.pl. To szansa na większy komfort pasażerów przy planowaniu podróży różnymi środkami transportu.
Platforma e-podróżnik to kolejny system, za sprawą którego można nabyć bilety dolnośląskiego przewoźnika. Do tej pory było to możliwe poprzez aplikację eKD oraz platformy SkyCash i KOLEO. Od połowy maja do listy punktów sprzedaży dołączyła strona – e-podróżnik umożliwiająca zakup biletów na różne środki transportu zbiorowego w kraju, a także zagranicą.
– Zależy nam na integracji naszych usług z innymi środkami transportu publicznego, a aplikacja E-podróżnik pozwala pasażerom kupować jednocześnie bilety na pociąg i na przykład lokalny autobus. Dla pasażerów oznacza to większy komfort przy planowaniu podroży, zwłaszcza gdy konieczne są przesiadki – podkreśla Bartłomiej Rodak, rzecznik Kolei Dolnośląskich – To także kontynuacja trendu, który dostrzegamy. Pasażerowie coraz chętniej kupują bilety online. Dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z e-podróżnik.pl. Umożliwi to pasażerom jeszcze łatwiejszy dostęp do oferty Kolei Dolnośląskich – dodaje.
Łatwe planowanie podróży
Platforma to również planer umożliwiający zaplanowanie podróży z dowolną liczbą przesiadek oraz wykorzystaniem różnych środków transportu: autobusów, kolei oraz busów. W systemie dostępne są aktualne rozkłady jazdy ponad 1500 polskich i zagranicznych przewoźników.
Bilety jednorazowe można nabyć najwcześniej 30 dni przed terminem planowanej podróży lub maksymalnie 5 minut przed odjazdem pociągu, na który został zakupiony bilet. Platforma umożliwia również sprzedaż biletów okresowych i wielokrotnych na tych samych warunkach co kasy biletowe oraz pozostałe elektroniczne systemy współpracujące z przewoźnikiem.
Za sprawą nowego systemu sprzedaży podróżni mogą również korzystać z ofert specjalnych dolnośląskiego przewoźnika – „Biletu Sowiogórskiego”, oferty „Dobry Bilet” oraz „Taryfy Aglomeracyjnej”.