Projekt pn. „Budowa i wyposażenie zaplecza technicznego do obsługi taboru kolejowego” jest jednym ze strategicznych inwestycji Województwa Małopolskiego, mających na celu całościowe wsparcie regionalnych przewozów kolejowych w Małopolsce. Inwestycja ta finansowana jest z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działania 7.2 Transport kolejowy, Poddziałania 7.2.1 Tabor kolejowy, budżetu województwa małopolskiego oraz środków własnych spółki Koleje Małopolskie. Całkowita wartość inwestycji to 92 384 199,76 zł, koszty kwalifikowalne – 75 165 102,56 a wartość unijnego dofinansowania: 63 890 337,18 zł.
Powiązane artykuły
PKP Intercity rozpoczyna współpracę z Politechniką Poznańską
PKP Intercity podpisało porozumienie o współpracy z Politechniką Poznańską. To już 16 uczelnia wyższa, która podjęła współpracę z przewoźnikiem. Uroczyste podpisanie dokumentu o współpracy odbyło się 23 stycznia, w trakcie konferencji „PKP Intercity – kurs na edukację przyszłości”. W wyniku porozumienia strony zadeklarowały się do bieżącej wymiany informacji dotyczących możliwych obszarów współpracy w zakresie prowadzonych prac badawczo-rozwojowych (B+R) […]
Fundusz Własności Pracowniczej PKP. Co należy wiedzieć?
PKO TFI SA jako przejmujący zarządzanie Funduszem, realizując obowiązek wynikający z art. 238a ust.7 Ustawy o FI, w dniach 14-15 lutego 2021 r. wysłało do każdego z uczestników Funduszu pismo informujące o przejęciu zarządzania, ze wskazaniem daty przejęcia a także danych kontaktowych Zarządzającego. Bezpośrednia obsługa uczestników Funduszu, spadkobierców lub pełnomocników Uczestnika, oraz innych osób uprawnionych […]
“Słoneczny” wraca na tory
Bilet normalny na przejazd do Ustki w jedną stronę będzie kosztował 75 zł, studencki natomiast 36, 75 zł. Za przejazd „Słonecznym” oraz „Słonecznym – BIS” do Trójmiasta zapłacimy natomiast 60 zł, a studenci niecałe 30 zł. Osoby podróżujące na trasie ze Słupska do Ustki mogą skorzystać ze specjalnej oferty w cenie 7 zł. W pociągach […]