Publikacje Firm Wywiady

Dwufunkcyjne wózki manewrowe ZAGRO E-MAXI – jakie są ich możliwości? [WYWIAD]

Jak wygląda sterowanie urządzeniem?

Sterowanie odbywa się zdalnie – radiowo, zarówno w trybie drogowym jak i szynowym. Awaryjnie panel sterowania można także połączyć z urządzeniem za pomocą kabla.

Czy dla rynku kolejowego przewidziano specjalne wyposażenie wózka?

W wersji kolejowej urządzenie jest najczęściej wyposażone w jeden lub dwa drążki sprzęgające z głowicą sprzęgającą do haka sprzęgu śrubowego lub sprzęgu samoczynnego typu 170. Zastosowanie obrotowej głowicy sprzęgającej umożliwia zmianę położenia sprzęgu o 180o bez konieczności obrotu całego wózka. Warto pamiętać, że każde urządzenie manewrowe E-MAXI może zostać „uszyte na miarę” i wyposażone w dodatkowy osprzęt, np. zderzaki, ogrzewaną / klimatyzowaną kabinę, system hamulca zespolonego, podest roboczy dla manewrowego, system płynnej regulacji wysokości sprzęgu, itp.

Czy poza ofertą wózków manewrowych Fire-Max dostarcza inne wyposażenie dla rynku kolejowego?

Tak. Fire-Max dostarcza także na polski rynek znane i cenione „Lukasy” tj. hydrauliczne systemy wkolejania i podnoszenia pojazdów szynowych firmy LUKAS. Urządzenia są dedykowane do wstawiania na tor pojazdów szynowych po wykolejeniu, a także coraz częściej do wykonywania stacjonarnych i mobilnych usług serwisowych taboru kolejowego.

Wózki manewrowe ZAGRO E-MAXI – Wielka MOC w małym pojeździe [WYWIAD]

Dodaj komentarz